woensdag 5 januari 2011

woensdag week 15 dag 101

Ppppfffff vannacht weer slecht geslapen. Hóé irritant is dat. Ik ben gewoon vanaf 4.15 wakker omdat de buurvrouw het benauwd had het 'niet trok om in het donker te zitten'. Toen ik zei dat je van licht echt niet minder benauwd wordt zei ze 'ik wel'. Nou, dat is dan fijn voor haar, ik niet. (of tenminste, eerlijk gezegd heb ik nog nooit geprobeerd om hele nachten met het licht aan te zitten en eens te kijken of ik daar minder benauwd van zou worden, maar het lijkt me........ naja....... niet echt logisch) Bovendien ik word ziek als ik niet slaap en ik heb er meer dan genoeg van dat ik iedere nacht maar af moet wachten of ik kan slapen of niet. Als zij een goeie nacht heeft kan ik ook slapen en zo niet heb ik ook maar pech..... Nouououou.... Ik dácht het niet! Vervelend voor haar hoor, dat ze niet lekker is en daardoor niet kan slapen. En dat ze moet hoesten en zo allemaal prima, daar kan ze niks aan doen. Maar hé, dat kan ook in het donker. En anders gaat ze maar lekker in het dagverblijf zitten 's nachts..... Zoals ik zei, vervelend voor haar dat ze benauwd is, maar nog vervelender voor mij dat ik wakker lig door haar licht! (en dus niet eens doordat ze benauwd is)

Dus, ik ga er vandaag maar wéér wat van zeggen. Maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om te verhuizen. Voordat ik hier alles weg heb.... Ik ben hier niet degene die 'lastig' doet, toch? Tenzij ik een kamer alleen krijg natuurlijk..... Maar ik geloof niet dat dat er in gaat zitten. Dus ja, we zullen zien wat de dag brengt.

Ik denk verder niet veel bijzonders. Woensdag is meestal maar saai. En ik heb nou ook niet bepaald de zin en ernergie om ook maar iets te gaan doen. Het is net 7 uur geweest en ik zit verdorie al gedoucht en aangekleed en al op mijn bed chagrijnig te zijn omdat ik al ruim 3 uur wakker ben!...Nou, dat gaat een heeeeeeeeele lange dag worden.

Dus voor vandaag zou ik zeggen;



Gisteren is trouwens wel de AB gestopt en de pred was 40 ipv 30... Naja, in ieder geval minder. Ik ben nu 'los' van mijn infuus, afgekoppeld. Dat is toch wel erg lekker, hoop dat dat even zo blijven....

Ow en trouwens.... hahahaaaaaaaaaa, wat zijn jullie nieuwschierig zeg, allemaal!!! Ik ben vannacht nog maar even verder gaan 'shoppen'. Want tsja, wat moet je anders. Ik ben er achter dat er om 4.15 nog niet zo heel veel op tv is.... Maar goed, wat ik dus geshopt heb; zeepjes. Jawel, ik ga creatief worden. Ik ga van die kettingen maken. Tenminste, een poging daar toe doen. Van deze dingen;

Leuk toch? ;-)

4 opmerkingen:

  1. Ha Ilse,
    ziet er leuk uit die kettingen. Oefen maar een beetje en als je het onder de knie heb koop ik er voor Lies en mn zussen. Die zijn gek op dat soor"t "zooi"! Doe de buurvrouw de groeten! Mijn kinderen gaan ook altijd slapen met het licht aan maar dat is meer omndat ze bang zijn! Wilde langs komen maar volgens mij ben je niet gezellig vandaag ;-) Heb je morgenavond evt tijd?
    groet,
    MArcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse!
    Woow, als licht zou helpen tegen benauwdheid, dan ga ik ook nog heel wat lampjes kopen :-)!!
    Vervelend joh, al dat gedoe, kan me voorstellen dat je er echt niet goed van wordt.
    Super zo zonder lijntje!! Hopelijk voor lekker lang!
    Erg leuk die zeepjes (heb je ze zonder geur kunnen kopen of kan je er wel tegen?). Veel plezier ermee! Knap van je dat je steeds iets leuks verzint om jezelf te vermaken!
    Fijne dag verder, die idd wel erg lang duurt als hij al om 4u begon..!
    Knuffel
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge
    je weet toch wel dat iedereen je blog kan lezen he,ha ha,daar heb je zelf voor gezorgd,wel vervelend dat jij veel remies naast je heb liggen hoor.hoop dat je vandaag wat bij kan slapen!!!!en je weet het he,ik graag iets met zwart,ga zo boodschappen doen,gisteren niet aan toe gekomen,hoop wel dat je het weekend even naar huis mag,ik bel je nog
    kus vsn mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    Dat is wer lekker balen. Maar die kettingen zien er erg leuk uit. En ik wilde inderdaad zeggen als het je lukt wil ik er wel een kopen. Dus Marcel heeft dat goed gezien. Mijn kinderen zijn gelukkig niet van die watjes die slapen gewoon met het licht uit. Ik krijg nu vast commentaar van mijn lieve broertje. Ik hoop dat je vannacht lekker slaapt.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen