donderdag 6 januari 2011

Donderdag week 16 dag 102

Vandaag heb ik het heel druk. Ben alles alvast aan het opruimen en inpakken. En na 16 weken is dat behoorlijk wat werk, haha! Gisteren verder weinig gebeurd. De dokter kwam gisteravond nog even langs om nog eens te zeggen dat ik zodra ik koorts krijg, ziek word of het niet vertrouw écht moet bellen en komen. (pppffff, jaaaa-haaa!) Ben ik al weg?..... Dat gedoe... Ik weet nu wel wat ik moet doen als het niet gaat. Ik snap het ook wel, want het gaat nog steeds niet beter en dus is er wel een soort van risico en ga ik "met garantie tot aan de deur". Maar ja.... Ze laten me gaan omdat ik hier ook niet opknap (of eigenlijk steeds opnieuw ziek word) en omdat ik toch al thuis zou zijn door het weekeindverlof. En waarom dan niet wat langer proberen als je toch al thuis bent? Verder is er net nog wat bloed afgenomen als een soort van laatste controle. Maar ik geloof wel dat dat allemaal goed is en dus dat ik morgen gewoon naar huis kan! ;-)

Mijn infuuspaal heeft een nieuwe functie, hij is nu kapstok. Heel handig om al mijn tassen en zooi nu even aan op te hangen....

Daar is mijn paal

En hier is mijn lijn, lekker ver weg van elkaar! ;-)

Als het goed is halen ze die lijn er vandaag uit, anders morgen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Hij zit 'getunneld'. (een stukje onder mijn huid voordat hij het bloedvat in gaat) Het stukje wat getunneld is schijnt vast te groeien van binnen..... Toen ik vroeg hoe ze hem er dan uit gingen halen zeiden ze "nou gewoon trekken". Ieuhw! GEWOON?! Naja, we zullen het wel merken, misschien valt het mee en zit hij nog niet zo vast.......

Ga nu verder met opruimen, haha!

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed al die opruimacties én de afstand tussen paal en lijn...!!!! Sterkte met het verwijderen ervan! waarom laten ze hem eigenlijk niet gewoon zitten?Als je hem toch af en toe 'flusht'? Maar ja, dat kan misschien wel niet als je langer dan met weekendverlof gaat...1 Wel super tof! Hopen datt een tijdlang goed zal gaan, of nouja, dat het te doen is thuis :-)!
    Liefs!!!! En werkse vandaag :-)
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Ilsie
    Zie je morgen he,veel plezier met opruimen
    Kus Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo nou nog 1 nachtje slecht slapen en dan lekker in je eigen bedje. doe wel rustig aan he. groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen