dinsdag 25 januari 2011

Ziekenhuis dag 6

Gisteren kennis gemaakt met de nieuw zaalarts. Of nou ja, tegen mij heeft ze weinig gezegd, maar bij de buurvouw des te meer. Hierdoor kon ik heel mooi eens kijken en luisteren wie wat en hoe het was. En ik kan jullie vertellen.... Tis 3x niks. Serieus, de gemiddelde automonteur heeft nog meer begrip en inlevingsvermogen. Wat een k#^*g. En ook echt zo'n eigenwijze beterweter... Das op zich niet erg, als ze ook écht dingen wéét..... Maar dat zit er niet echt in. Kan ook niet, denk dat ze jonger is dan ik, maar hé, kom op, doe effe normaal  he!? En trek vooral je schoenen weer aan. Ik weet hoe het kwam, of ze er nou naast liep gisteren, of dat ze ze uit had gedaan voordat ze binnen kwam..... In ieder geval waren ze nergens te bekennen.......Als ze tegen mij ook zo doet hebben we binnen no time ruzie, haha!


Verder alles nog steeds rustig. Vannacht lekker (en lang! :-) geslapen. Gisteren niks meer van mijn bloed terug gehoord, dus dat zal wel goed zijn. Zonder de magnesium gaat het tot nu toe ook goed, dus ja, verder geen klagen eigenlijk. Gisteren is de overbuurman naar huis gegaan. Dus nu lig ik nog samen met mijn buurvrouw. Ik ben benieuwd of er vandaag nieuwe overburen komen. Dat zal vast niet lang duren! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse
    Ha Ha ja nieuwe mensen willen zich bewijzen,niks mis mee maar luisteren hoort daar ook bij.....
    Wel lekker dat je goed slaapt dat gebeurt niet veel in het zh,hopelijk blijven de nieuwe buren nog even weg,hier ook geen nieuws,vandaag vrij maar dat huishouden he....dus ga maar gauw aan de slag ben natuurlijk weer laat,heb lekker uitgeslapen hou je taai kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Meissie,

    Laat op de avond maar ik dacht laat ik nog ff lezen hoe en wat. Wordt gezellig met jou en de arts. Ik ben gisteren met paracetamol naar bed gegaan en vandaag ging weert een stuk beter. Merk je toch dat je ouder wordt dus niet te laat naar bed en niet te veel drinken. Was ik vergeten.

    Welterusten en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen