maandag 3 januari 2011

Maandag week 15 dag 99

Vannacht wel lekker geslapen. Eindelijk eens een paar uurtjes in kunnen halen, dus dat is wel erg fijn.


Verder weining nieuws. Deze week is mijn eigen longarts terug, ik denk dat zij deze week wel even langs loopt. Hopelijk heeft zij wat nieuws, maar ik verwacht er weinig van. Ik heb aan de artsen gevraagd of ik komend weekeind weer met weekeindverlof mag. Dat was 2 weken geleden toch wel erg lekker. Als het zo door gaat is dat gelukkig geen probleem!


Vanmorgen is er bloed afgenomen, zal wel voor de ontstekingswaardes zijn geweest. Ik denk dat als die goed zijn dat ze de AB stoppen. Vanaf morgen wordt de prednison weer wat afgebouwd. Ik wil eens uitproberen hoe het gaat als ik het helemaal niet zou krijgen. Volgens mij maakt het helemaal niet zo veel verschil. Maar daar moesten ze nog even over nadenken, haha!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ils
    Fijn dat je lekker geslapen heb,ik wat minder,dus pas laat mn bed uit,de boel opruimen boodschapjes en dan gaan werken tot 23.00,dus laat thuis,we horen elkaar
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse, lekker slapen is fantastisch he? Ik slaap altijd lekker maar als ik dan een keer slecht slaap weet je pas hoe fijn het is. Jij slaapt bijna altijd broerd als ik het zo hoor dus hopelijk heb je genoten van je goede nacht. Mooi als je dit weekend weer naar huis mag is leuk vooruitzicht. Groetjes weer en we duimen voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo daar nou hier is het ook rustig , hans heeft niet lekker geslapen, misschien vannacht beter. hij is ook weer wat aan het rommelen in de garage . zeg tegen je ma dat 581 niet meer is . sinds vannacht . nou hopen dat je het weekend weg mag , maar als het beter gaat mag je misschien wat langer thuis blijven? nou de gr uit dordt xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Nou dat is mooi een nachtje lekker slapen. Ik hoop dat je het weekend lekker naar huis mag. Dat zou een fijn vooruitzicht zijn.
    Groetjes,Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen