maandag 10 januari 2011

Thuis dag 3

Zo, hehe, dag gek, het is maandag en ik ben gewoon THUIS, yeeeeey!

En het gaat nog steeds goed! Vannacht heerlijk geslapen, vanmorgen pas om 8.15 wakker (dus ja, marcel, ik slaap heeeeel lekker thuis!)

Ik ben nu aan het wachten op de zuurstofman (yep, miss piggy, ben met o2 naar huis). Die komt de gewone zuurstof omruilen voor vloeibare. Die tankjes zijn een stuk lichter en kleiner en dus veel en veel handiger.

Vanmiddag komt de huisarts. Of naja, een vervanger, want mister dok zelf heeft zijn been gebroken. Tsja, ook dokters zijn maar mensen. Vraag ik wel even of hij (of zij) even naar mijn wondje kijkt. (pppfff, wat een gezeik over dat wondje iedere dag he?) Hij is nog steeds open en ik wil hem DICHT....

Verder geen nieuwtjes..... Morgen denk ik wel, haha! ;-)

2 opmerkingen:

  1. he hallo nou ben benieuwd wat de dokter zegt van je wondje. ben blij dat je goed slaap ga zo door groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Fijn hoor lekker slapen.Hou vol hé.
    Hoop dat het wondje snel dicht gaat zonder teveel ...... Vanaf morgen een paar dagen skiën met elf vrouwen. Probeer morgen nog even te schrijven en anders duurt het een paar dagen.
    Geniet van het thuis zijn. Groetjes van ons .
    liefs, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen