zondag 2 januari 2011

Zondag week 15 dag 98

De ziekenhuiskeuken en ik.

Wij hebben een haat-liefde verhouding.

Soms begrijpen wij elkaar. Zoals gisteren. De keuken snapte dat ik van lasagna en een IJSJE op nieuwjaarsdag errug gelukkig wordt......




Maar soms begrijpen wij elkaar niet helemaal. Krijg ik honing ipv jam of zo....

En

De logica van het uitdelen van het bestek snap ik soms ook niet helemaal. Je krijgt bv alleen een lepel als je soep of pap besteld. Logisch. Bestel je dat niet, krijg je alleen een vork en een mes voor je brood.

Maar.

Wat moet ik met een vork als ik alleen 2 beschuiten bestel? Zouden ze werkelijk denken dat ik ga proberen mijn beschuit in stukjes te snijden? Of zouden ze dat er niet mee bedoelen? Zouden ze er gewoon niks mee bedoelen en er niet over na gedacht hebben? Zoals wel met meer dingen hier?...... Naja, zoals ik al zei.... soms..... begrijpen wij elkaar niet.....

(mwahahahaaaaaaaaaaaaa!!)

3 opmerkingen:

  1. Hey, goede morgen! Nieuwe ronden nieuwe kansen. Wat wordt het menu vandaag. Ik ken overigens wel mensen die beschuit met een vork eten hoor! Net lekker wezen sproten dus de oliebollen krijgen weer wat weerstand. Nu gaan we naar een verjaardag en de oekraiense? dames zijn weer weg dus lekker rustig. Fijne dag en groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo hier ben ik weer , nou ik heb ook mijn dagje gehad hoor , hans loop heel de week met goede sneeuwlaarzen, en wat denk vandaag zag het er goed uit en hij trekt gewone schoenen aan, hij is met de hond gaan wandelen, en is bij huis en wat denk je ja ja hij glijdt uit, op zijn re bovenarm, dus komt au au binnen , ik zag niets maar hij kon zijn arm niet meer omhoog krijgen pcm gegeven , en toen toch maar gebeld zh , het was ontzettend druk heel veel mensen waren gevallen. in dordt konden we om 14.15 terecht en in zwijndrecht 13.00 ik bende om 10.45 he wij naar zwijndrecht , wachten je weet wel. ze konden het nog niet goed zien, ze denken een flinken kneuzing /spieren. ze twijfelen. voldende week moet hij terug, weer foto we wachten maar af . waren om 15.15 thuis. nou dit was mijn dag, moeten we nu voor jou ook al weg gooi bestek meenemen? nou de groetjes uit dordtxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    ha ha lang niet gezien,maar ga zoals beloofd toch ff reageren,ik weet wel zeker dat je al slaap,maar ik doe het zachtjes zodat jij gewoon door kan slapen,whaaaaaaen trouwens ork ork ork beschuit eet je met een.......,zo had effe zin in die onzin,ga zo ook lekker naar bed hoor,morgen een late dienst,morgen zie ik je vast zingend op de blog......of je laat je ballon zingen,nou joh genoeg onzin,hoop dat je goed geslapen heb als je dit leest
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen