vrijdag 7 januari 2011

Vrijdag week 16 dag 103

Goeoeoeoeoeoeiemorgen!!


Jaaaaa, vandaag is het dan eindelijk zo ver! Straks ga ik lekker naar huis! Ik ga die paar vierkante meter die de afgelopen 16 weken mijn huiskamer, keuken, slaapkamer, hobbykamer en computerkamer weer terug veranderen in een gewoon saai ziekenhuis hoekje.

De lijn is er gisteren niet uitgehaald, dus dat moet straks nog. Zodra die er uit is ga ik weg, maar dat zal met de artsenvisite gebeuren en die altijd na 10 uur, dus ik heb nog even de tijd haha!

Morgen krijgen jullie wel verslag van hoe het allemaal gegaan is met die lijn. Thuis ga ik mijn blog ook gewoon bij houden. Misschien niet iedere dag, maar wel een paar keer per week.....

Iedereen bedankt de afgelopen weken voor alle kaartjes, bezoekjes en cadeautjes!

1 opmerking:

  1. Nou succes met de lijn! We blijven je volgen als je thuis bent. Probeer ver weg te blijven van het ziekenhiis dan is het een goed teken.
    Groet en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen