woensdag 2 mei 2012

Thuis dag 55

Daar ben ik weer even! Alles gaat zijn gangetje. Na een paar slapeloze nachten helpen de slaappillen weer. Ik slaap dus nog steeds niet zonder pillen, maar goed. De huisarts zegt ook 1 ding tegelijk, dus ach, ik heb me er maar bij neer gelegd. Inderdaad maar 1 ding tegelijk. Ik ga mezelf niet zitten pesten hoor. Verder zijn mijn longen weer een beetje aan het vervelen. Vorige week al een beetje, maar het lijkt toch heel langzaam erger te worden. Ik hoest meer, slijm zit vaster, heb meer pijn en ik ben gewoon niet fit, moe, spierpijn, etc. Niet doodziek of zo, het is zo halfhalf. Niet ziek genoeg om niks te doen en niet goed genoeg om gewoon te doen wat ik wil. Maar dat doe ik toch zo veel mogelijk zolang het gaat. Als ik ga zitten zit ik toch maar mezelf in de weg. Gelukkig is dit een week vol afleiding, morgen mijn rij-instructeur met zijn dochters, morgenmiddag een verjaardag, vrijdag mijn oude kleuterjuf uit groep 1/2. Die woont inmiddels helemaal in Lochem met haar gezien en komt nu 2 dagen deze kant op en dus ook even bij ons een bakkie doen. Altijd gezellig! Volgende week dinsdag moet ik weer op de poli zijn. Hopelijk ben ik tegen die tijd niet zo slecht dat er reden is om me op te nemen....Trouwens, ik blijf toch niet, haha! Maar ja, als het goed gaat is het veiliger om op de poli te verschijnen he?! Volgende week vrijdag komt mijn vriendin eindelijk weer eens bij me thuis langs (een andere dan die van die tweeling, die foto's willen trouwens echt niet op mijn blog verschijnen) en volgend weekeind vieren we Moederdag in het theater, haha! Is vast heel gezellig.......bij oorlogswinter!! PPff, dom he, boek ik gewoon oorlogswinter op Moederdag!! Nou ja, ach, is ook niet zo erg... We blijven gewoon in het thema van deze weken. Afgelopen weekeind waren we bij soldaat van oranje, dit weekeind Bevrijdingsdag en volgend weekeind oorlogswinter. Dan heb ik er ook wel weer even genoeg van hoor, al die oorlog en geweld. Iedereen die maar een beetje van musical houd moet echt naar soldaat van oranje! Een gezellige avond heb je niet, want je ziet letterlijk echte foto's van dode soldaten, mensen die worden vermoord, misbruikt, in elkaar geslagen, bah. Nee, gezellig is het niet, maar het verhaal is zó mooi! En door het ronde podium en de effecten die ze daarmee maken zit je er echt letterlijk middenin. Deze musical stijgt echt met alles ver boven alles uit. GE-WEL-DIG is -ie! En ineens waardeer ik dodenherdenking ed nog meer dan ik al deed. Daar word je wel even met je neus op de feiten gedrukt over hoe het ook kan. Geweest is zelfs, en zomaar ook weer kan zijn. Vreselijk. Hoop het echt nooit mee te maken... Heb wat foto's gemaakt, (met een ander toestel, deze doen het wel op mijn blog, misschien ligt het aan het toestel? Iemand een idee of dat kan?) had buiten bij de vliegtuigen en zo nog wel foto's kunnen maken, maar het was zo koud dat ik het lekker vanuit de auto heb gedaan en binnen. Zeker ook omdat ik in me rolstoel zat, als je stil zit is het nóg kouder! Was trouwens wel lachen, tijdens de voorstelling zitten in de zaal 4 'zaalwachten' voor als er iets gebeurd. Toevallig zat het meisje vlak bij me, heel aardig meisje. Zegt ze 'je moet je stoel wel goed op de rem zetten hoor, we hebben 1 keer gehad dat er een rolstoel zo het podium op reed, dan moet ik op de noodknop drukken en staat de hele voorstelling ineens stil'. Nou wil ik graag eens op het podium staan, maar hier had ik toch niet zo'n zin in, haha! Dus ik dacht, nou ja, beetje overdreven, maar laat ik het maar doen. Zoooo, gingen we draaien, dat ging nog best snel!! Kan me best voorstellen dat mensen spontaan beginnen te rijden als ze niet op de rem staan... Maar goed, genoeg weer voor vandaag. Ik zou zeggen, allemaal op naar Katwijk, naar soldaat van oranje!! ;-)



5 opmerkingen:

  1. idd een super mooie musical, helemaal mee eens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA! CHINGGGG! Dinsdag de 6e moet ik ook op de poli zijn!
    MEETINGGG!!!

    Hoe laat moet jij?

    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ miss piggy; lijkt me niet handig om te meeten....ik moet vim die multie resistente bact vanuit de auto gelijk in een hok waar dan iedereen naar me naar me toe komt en vanuit dat hok gelijk weer naar buiten...lijkt me niet echt de bedoeling dat wij in dat hok gaan meeten....ben daarbij ook nog eens helemaal niet lekker en wil het niet op me geweten hebbem dat ik jou besmet met het een of het ander, maar zeker niet met een multie resistent beest. Dus beter een an
    dere keer, en dan ook zeker NIET in het ZH! Dat hebben we lang genoeg van binnen gezien, dus als het niet echt nodig is gaan we daar natuurlijk niet voor de gezelligheid zitten, haha!! We spreken een andere keer wel af, ok?
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse
    Ha ha was wel een beleving geweest...met rolstoel en al het podium op,en ook wel genant ha ha,rustig aan he en doe Jeannette de groeten van ons.liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo meiden , fijn dat het gezellig was , ben je nog op foto geweest met bekende? zolang het gaat moet je proberen weg te gaan ,en dingen doen die jullie leuk vinden.
    verder is het hier rustig , gr uit dordt xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen