woensdag 16 mei 2012

Ziekenhuis - thuis dag

Ppppffffff, hehe. Ik ben thuis! Jippie!!!! Maar dat koste me zoveel gedoe, gezeur en geregel met als klapper nog een minicrisis vlak voor vertrek dat ik helemaal op ben en amper nog energie om blij te zijn. Echt total los. Ik kán niet meer, mijn ogen vallen gewoon dicht. Dus ik ga mijn bed in nu. En eerst uitrusten en op adem komen. Letterlijk. Bijkomen van de crisis van vanmiddag waar ik als toetje nog erg veel pijn van heb. Dus. Ik ben thuis. HOEZEE!! En morgen of overmorgen horen jullie wel hoe en wat het allemaal gegaan is.....Want het ging niet geruisloos zonder slag of stoot. Meer met een hoop herrie, haha, maar het is geluk!! En alles lijkt goed gereld te zijn...Moet nog even blijken in de apotheek vrijdag, maar voor vanavond, morgen en vrijdagochtend is alles rond.......

Tot morgen!...... (en als er morgen geen blog verschijnt dus geen zorgen, dan komt hij overmorgen wel. Ben écht nog niet in orde, dus geef me effies de tijd......Geen nieuws goed nieuws in dit geval. Hetzelfde even voor e-mail, sms, whattsapp etc.... Geen nieuws goed nieuws, ik moet eeeeeeven bijkomen!)

2 opmerkingen:

  1. Ha Ilse,
    Fijn dat je thuis bent ook al ging het moeizaam.Rust eerst maar lekker uit en vooral opknappen.
    Groetjes van ons. A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Gewoon lekker je eigen bedje in,hou je taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen