zaterdag 12 mei 2012

Ziekenhuis dag 6

Zo, daar ben ik weer! Vanaf nu dus berichtjes uit Rotterdam. Op zich is alles goed gegaan gisteren. De mensen van de ambu waren aardig. Een man en een vrouw. De vrouw zat bij mij en blééf maar kletsen over niks. Op zich wel gezellig hoor, maar niet echt handig als je al geen lucht hebt, een zuurstofkapje en boven het geluid van een rijdende ambu uit moet gillen. Voor ik hier was was ik dus al afgedraaid. Toen ik net hier was kwam er een nieuwe co-assistent uitgebreid verhaal halen, ruim een uur. Toen wilde ik nog wat dingen uit mijn tas hebben die natuurlijk helemaal onderop lagen en toen ben ik eerst maar even gaan slapen. De rest heb ik later samen met mijn moeder uitgepakt. Gistermiddag nog even kort de zaalarts gezien en mijn eigen arts. Allebei hadden ze weinig nieuws. De bedoeling van mijn arts is dus ruim een week ab. Dat wil zeggen tot dinsdag of woensdag. Als het daarna een beetje gaat en de zuurstof staat wat lager kan ik gewoon weg. Dus daar ga ik natuurlijk gewoon voor! Over Groningen was verder nog geen nieuws. Vanmorgen is de foto gemaakt, maar ik heb mijn arts nog niet gezien, dus weet nog niet hoe die was. Als ze er is zal ik ook gelijk om de bloeduitslagen van gisteren vragen....verder eigenlijk alles wel goed verlopen. De medicatie klopt, en zelfs de pijnstilling is geregeld! Dus dat is wel heel fijn dat daar geen gedoe over is! Verder is het dus gewoon zoals altijd, afwachten. Ik probeer vandaag de zuurstof wat af te bouwen, zodat ik morgen weg kan.  Want met 15 liter gaat dat niet. En ik wil natuurlijk sowieso met zo min mogelijk zuurstof naar huis volgende week. Dus dat komt wel goed. Verder wel redelijk geslapen. Het grote voordeel van alleen liggen, hahaha!! Vandaag doe ik verder niet veel. Heb ook nog niet zo'n zin. Al is het wel wat beter aan het worden, dus dat is een goed teken. Vandaag nog lekker rustig aan, morgen lekker even eruit, maandag dinsdag nog een beetje rustig aan en dingen afronden zoals dus de zuurstof en hopelijk woensdag of donderdag al lekker naar huis. Iedere dag is er 1 he, dus iedere dag die niet nodig is blijf ik niet langer hier, haha! Morgen horen jullie of mijn uitje doorgaat....

1 opmerking:

  1. Ha Ilse,

    Ben ik weer een keer! Goeie spreuk die van die 2 benen. Gaat het weer een beetje vandaag? Ik kom pas langs als je thuis bent dus een beetje opschieten zou ik zeggen (als je het tenminste leuk vindt als ik langskom). Groetjes van hier en liefs Marcel

    BeantwoordenVerwijderen