dinsdag 8 mei 2012

Ziekenhuis dag 2


Even een hele korte update. Ik heb redelijk geslapen, maar ben beroerd vandaag. Ik ben erg misselijk, heb geen stem, veel pijn en ben nog steeds behoorlijk benauwd. Van die dingen heb ik het meeste last.... Mijn ademhaling klinkt zoals het filmpje hieronder. Hoeveel pufjes, spraytjes of pilletjes ik ook in neem, ik krijg het niet stil.... Het lijkt een beetje op een dure telefoonlijn, haha, maar die doen het expres en ik krijg het dus met geen mogelijkheid weg!Misschien snappen jullie dan waarom slapen zo moeilijk is en waarom ik zo vaak wakker word, haha! Ga nu weer verder proberen te slapen, wil even niks anders nu.... Tot later....






@ Jorine; Ja, die krijg ik geloof ik inderdaad ook, ben benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Gauw weer opknappen om naar huis te gaan....hou je taai he,liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai meid, dat klinkt echt niet lekker...dat is idd niet zo rustgevend om bij te slapen...Hopelijk gaan de pilletjes, infuzen,sprays (via eflow werkt t misschien beter, haha), O2 etcetc gauw aanslaan en gaat t de goede kant op met je!! t Is niet voor niks dat je opgenomen bent, hoe jammer t ook is!! Hopelijk word je goed verzorgd en smaakt t eten ook,als je niet meer misselijk bent!!
    xxx en sterkte! Denk aan je!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen