donderdag 10 mei 2012

Ziekenhuis dag 4 deel 2

Ik heb nog steeds geen arts gezien. Ze zeggen dat (eerst zij) nog bij iedereen visite moest lopen en nu (hij) nog steeds. Dus ik weet nog steeds niks.Ik heb wel gezegd dat ik per se vandaag nog een arts wilde zien omdat ik nog steeds niks over morgen weet en dus ook niet weet of ik morgen nog een arts zie. Ik wil weten hoe, wat en hoe laat er morgen allemaal gaat gebeuren, wat de bloeduitslagen van gisteren zijn, hoe het plan verder is en wat er overgedragen word. Niemand kon (kan) me er een antwoord op geven, behalve op dat laatste. Daar hoefde ik me geen zorgen over te maken, want alles lag al klaar. Dus ik zeg, alles ligt al klaar? (ik denk ik doe net alsof ik gek ben, ik wist wel beter, maar goed) "Ja, aaaaalle papieren zijn al klaar.". Oh, dat is ook gek, doen ze de rest dan mondeling of later of zo? "De rest." Ja, de rest, van vandaag, vannacht en misschien nog morgen een stukje? Of schrijft de arts gewoon een complete overdracht zonder mij gezien te hebben? Een overdracht van maandagmiddag tot woensdagochtend? Want daarna heb ik tot nu toe niemand meer gezien, terwijl ik hier misschien wel tot morgenmiddag of als het uitloopt zelfs avond zit. Dat is toch vreemd? Daar kon ze me niet echt een antwoord op geven. Ze stotterde wat en verdween met een hoofd als een tomaal snel de gang op. dat klopt toch niet? Dus mijn vermoeden over hoe morgen de dag gaat verlopen word alleen maar sterker. En jullie weten vast wel allemaal wat mijn vermoeden is! Maar goed, mocht het laat worden schrijf ik hier nog een blog morgen, anders een volgende blog vanuit Rotterdam... We zullen zien, ben benieuwd! ;-)

3 opmerkingen:

  1. He Ilse, ik lees nog steeds mee hoor haha, balen dat je toch weer in t ziekenhuis ligt maar die thuisdagen pakken ze je niet meer af....Ik zie trouwens net dat je blog ook via onzichtbaar ziek is te lezen....
    De mijne ook , ik ben daar per toeval achter gekomen ,maar dacht laat t je ff weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse,

    Je ligt in Gorinchem! Dat is vlak bij mij! Ben net terug van vakantie, en niet erg fit, anders had ik zeker even een kijkje bij je komen nemen! Maar met overwaaiende virusjes (of is het infectie?) Heb jij ok niets aan me! Je kan trouwens ook altijd vragen of ze de mensen van het AVT team willen bellen. Deze zijn dag en nacht te bereiken;-) Hebben ook verstand van de PAC! Succes met je overplaatsing als die vandaag nog komt!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ilse
    Ik denk dat je al in Rotterdam bent nu,hoop dat alles geregeld is.....hou je taai en ga heel hard duimen dat je zondag even met je ma naar de musical mag,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen