zondag 6 mei 2012

Thuis dag 59

Even een korte update. Ik heb niet zo heel veel nieuws. En in dit geval is dat niet zo'n goed teken. Ik doe namelijk niet zo veel. Ik lig vooral op bed. De dalende lijn die ik al dagen voelde heeft zich vannacht ineens in hoog tempo doorgezet. Ik ben behoorlijk benauwd, vreselijk misselijk en hou daardoor niks binnen, ben heel moe, alles doet pijn en klap op de vuurpijl zijn mijn voeten die bijna weer normaal dun waren in 1 nacht weer terug naar 2 keer zo dik. Dus ook dat is best gevoelig. Geen idee waar dat van komt. Ik was gestopt met de extra eiwitten omdat het beter werd. Maar daar ben ik nu toch maar weer mee begonnen. Tenminste, dat probeer ik. Want ik heb nergens trek in en áls ik iets eet of drink komt het er weer uit. Ik heb wel allerlei medicatie tegen misselijkheid, maar dat helpt niet. Dus ja, ik ben echt niet lekker. Ondanks het zonnetje dat heerlijk schijnt wil ik niks liever dan in een donkere stille kamer in me bed liggen en verder niks. Dus dat doe ik maar in de hoop dat het vanzelf weer wat beter gaat. Ik weet stiekem wel beter eigenlijk, want ik voel, zie en proef aan het slijm(lekker praatje he?!) dat het geen virus is maar een ontsteking. Het komt heel slecht uit nu, aangezien ik natuurlijk dinsdag op controle moet. Niet dat ik van plan ben te blijven, maar toch, het is leuker als je kan zeggen dat het goed gaat he!? Of in ieder geval kan doen alsof, haha!! Ik zie de bui al hangen....Maar ik blijf mijn besluit, ik blijf er écht alleen als ik doodziek ben en niks meer kan, maar anders ga ik mooi weer naar huis! Nadeel is dat ik nu geen ABpillen kan slikken omdat alles eruit komt....Ach, we zien wel, ik ga nog maar even slapen.... Ik hou jullie op de hoogte!

4 opmerkingen:

  1. ach nee he....klinkt niet fijn meid!! En zeker niet met oog op dinsdag...k Ga voor je duimen dat je voor die tijd al weer een stuk beter bent (duimen kan ook tegen beter weten in toch? :-))
    Sterkte!!! Naar dat je zo misselijk bent, benauwd is vervelend, maar steeds braken is helemaal beroerd (althans, zo vind ik dat). Beterschap!!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou je taai joh.We hopen dat je snel weer opknapt.
    Liefs Eus Els Shay en Liam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo meiden ,nou dat valt weer tegen , en ook precies weer voor het weekend (moederdag) want dan willen jullie toch naar een musical. hopen dat je je dan weer wat beter voelt . ja hier verder alles rustig . gr uit dordt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse
    Hou je taai he,hopen dat het snel weer wat beter gaat,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen