maandag 7 mei 2012

Thuis dag 60

Alweer even een update. Dat betekend dus slecht nieuws. Heel de nacht heb ik slecht geslapen, en ik was zó moe. Maar mijn ademhaling maakte te veel lawaai en ik had té veel pijn om te kunnen slapen. Ik wilde hieronder een stukje laten horen van mijn concert vannacht, maar het lukt niet, komt later misschien nog. (handig, een 'vernieuwde' site!)


Vanmorgen heb ik de huisarts en de longarts gebeld. Die sturen zo meteen een ambulance. Binnen een half uur ga ik naar het ziekenhuis. In princiepe niet om opgenomen te worden, maar meer om even te checken of het niet gevaarlijk is / word thuis. Dus een foto'tje, boedgas, gewoon bloed, bloeddruk etc. Als alles nog acceptabel is wil en ga ik gewoon weer met een pilletje. Ik neem mijn laptop niet gelijk mee, maar ik kan wel jullie recties lezen met mijn mobiel hoor!.. Aangezien ik nog steeds niet vrij ben van mijn gevaarlijke beestjes moet ik in 'isolatie' en heb ik dus een tv als het goed is.. Nou kennen jullie allemaal inmiddels de isolatieregels van daar en vooral hoe serieus ze ermee om gaan. Vandaar dat ik nu 3 beesten bij me heb die niet mee weg gaan. De halve afdeling in isolatie en toch elkaar besmetten. Gek he, vinden jullie ook niet? Om nog maar te zwijgen over het gesloten luchtflitersysteem. Nou, wat ze filteren weet ik niet, de lucht dus duidelijk niet. En dan daarbij het gebouw zo maken dat er niet 1 raampje op een kier kan met personeel dat zich geen van alle aan de isolatiemaatregelen houd of ze zelfs niet eens wéét! Tsja, in mijn ogen is dat vragen om problemen. Maaar goed wie ben ik he. Laat ik niet al gaan klagen terwijl ik er nog niet eens ben. Eerst maar eens zien hoe het zo op de ehbo gaat en wat daar uit komt. Mocht het echt niet anders kunnen dan blijven g ik proberen voor het weekeind weer weg te gaan, ik heb er geen zin in....

2 opmerkingen:

  1. Ha meid,
    balenbalenbalen!!!
    Ben erg benieuwd hoe t was op de SEH..k vermoed dat ze je hebben gehouden :( Wens je sterkte en beterschap!! Hou je taai meid, k denk aan je!!
    Dikke kus van mij
    Jorine
    PS dank voor de leuke kaart!!!!! Tot mails

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meis . ja ik weet dat je weer opgenomen bent , hopen dat het niet te lang is . laten ze gauw die beestjes vangen dan kan je weer snel weg daar. gr uit dortd xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen