zondag 27 mei 2012

Ziekenhuis dag 5

Vandaag is een rustig dagje, een echte zondag, lekker lui. Ik heb een fiets op mijn kamer, maar die staat me best. Het is zó warm hier binnen, niet normaal meer. Probleempje met de aico of zo. Dus ik ga niet zitten fietsen in een sauna natuurlijk, haha!! Verder weinig nieuws. Net heb ik eindelijk de magnesium gekregen die ik vrijdag al had moeten krijgen. Ik vraag er al 2 dagen om, maar al die tijd niks. Een uur geleden kwam de verpleging me vertellen dat ik het niet kreeg. Sorry? Ik krijg het niet? De diensdoende vond het niet nodig. Nou euhm, laat die dienstdoende nou even niks te vinden hébben! Want ik heb dat namelijk al áf-ge-spro-ken met mijn eigen arts. Haar achterwacht dus; haar baas. En die heeft nog dienst ook. En zij gaat zonder mij ook maar 1 seconde gezien te hebben bepalen dat het niet nodig is? Ik geloof niet dat het helemaal duidelijk is.... Het was geen vraag óf ik de magnesium zou krijg, maar wanéér eindelijk eens!! En anders belt ze haar achterwacht maar als ze mij niet geloofd. Ik had het al 2 dagen moeten krijgen en ik wil komende week wel graag naar huis. Dus. Toen was het in een uurtje gefixt. Ik denk dat het duidelijk was, haha!! Altijd fijn een goeie eigen dok die nog achterwacht heeft ook, ideaal!! Nu hopen dat de magnesium zijn werk doet, dat mijn saturatie iets op kruipt, de zuurstof iets naar beneden kan en ik eindelijk eens wat minder moe en wat meer fit word...We zullen zien...

1 opmerking:

  1. hALLO MEIS JA WARM IS HET ZEKER DAN MOET JE JE OOK NIET DRUK MAKEN. ZE ZIJN WEER LEKKER BEZIG HE GOEDE COMMUNICATIE BEKEND GEVAL. GR UIT DORDT XXXX

    BeantwoordenVerwijderen