donderdag 24 mei 2012

Ziekenhuis dag 1

Ik heb vannacht redelijk geslapen, Was alleen om half 3 wakker en heb daarna geen oog meer dicht gedaan, Moest hoesten en had daardoor veel pijn en geen pijnmedicatie. Nog niet, die zou er om acht uur zijn, maar die komt nu écht zo.... Ik ben benieuwd..... Verder heb ik niet zo heel te melden. Discussie over de isolatie. Gisteren op de EHBO werd ik als een gewone patiënt behandeld. Hier eerst ook. Ik heb wel een eigen kamer, maar met een douche en wc op de gang. En ik mag niet op de gang komen. Niet om even naar buien te lopen, niet om naar de koelkast te gaan, de deur moet dag en nacht dicht, maar ik mag wél naar de douch en wc op de gang. (die dan wel alleen voor mij zijn, maar goed). Ik vind dat belachelijk. Ik vind dat ze me dan op een kamer moeten leggen waar een douche en toilette in zit. Hun vinden van niet. Dus het is weer gezellig. Heb verder nog niemand gezien, dus geen nieuws. Als er nog nieuws komt schrijf ik later vandaag uiteraard nog een stukje, anders morgen weer.... Ben nog moe moe moe......

2 opmerkingen:

  1. Ha Ilse,
    Het verandert daar echt niet he.
    Sterkte en hopelijk snel wat minder moe.
    Liefs en groetjes van ons allemaal ook voor je moeder. A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Ja nog steeds een gedoe daar....blik op oneindig en hopelijk snel wat opknappen,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen