vrijdag 25 mei 2012

Ziekenhuis dag 2

Er is eigenlijk niet zo veel te melden. Alle kweken staan in zoals dat zo mooi heet en het is afwachten op de uitslag daarvan. Ik ben nog niet echt opgeknapt, maar dat had ik ook niet verwacht na 1 dag. Ik denk dat mijn eigen longarts vanmiddag nog wel even langs komt, dat doet ze meestal op vrijdag. Maar ik heb niet echt iets bijzonders ofzo met haar te bespreken, behalve het thuis infuus. Ik dring erop aan dat het toch geregeld word. Is het niet voor deze opname, dan in ieder geval voor de volgende keer. Ik lig nu hier alleen voor dat rot infuus terwijl ik wéét dat het ook thuis kan. Dus daar blijf ik over bezig en het lijkt erop dat ze wel meewerken hier, dus ik hoop dat het gaat lukken en dat ik voor volgend weekeind thuis ben, met of zonder thuis infuus!

Verder lig ik hier niet alleen. Mij zh friend ligt er ook. Die vecht voor lucht. Voor leven. Voor haar longen. Zo kan het ook. Ik lig in principe met een blaasontsteking en een beginnende longontsteking. Dus ik mag dit keer niet klagen.... (tenzij het heeeel lang gaat duren natuurlijk, he, haha!!) Maar Djun hou vol, je kan het!





2 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Hoop idd dat het thuisinfuus geregeld kan worden in ieder geval voor de volgende x,hoop dat je snel wat opknapt,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ilse,
    Een beetje laat maar dat ben je wel van me gewend. Net Anne en Fleur naar Boxtel gebracht voor het korfbalkamp. Morgen ochtend Pim en Jaap weg brengen voor het voetbalkamp maar dat is gewoon op Zwijndrecht. Het wordt bij ons dus erg rustig dit weekend.Maar ik hoop dat jij snel een beetje opknapt en naar huis kan. Volgende keer een infuus thuis dat zou mooi zijn. Fijn als ze een beetje mee werken.
    Slaap lekker. Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen