vrijdag 11 november 2011

Ziekenhuis dag 131, Groningen dag 10

Vandaag nog steeds weinig verbetering, ben niet lekker....


Dus de rest van de dag sta ik uit - sorry-


Morgen hopelijk weer een lagere en positievere blog.... Alleen voor vandaag 1 vraagje; Ik kreeg gisteren over de post van greetz een kaart met chocola voor mijn verjaardag nog. Alleen de kaart is niet goed geschreven of afgedrukt en dus staat er geen afzender op en weet ik niet van wie hij is.....Zo zag het er uit...
Dus als hij van jou is, wil je me dat dan even laten weten? In ieder geval bedankt, altijd leuk post te krijgen, zeker met verrassingen erbij! :-)

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ik denk aan jullie. neem maar lekker een snipperdag vandaag. gr uit Dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen meid dat het herstellen weer zo lang duurt...Hopelijk komt er nu opeens een spurt de goede kant op! Ik duim voor je!
    En de kaart was niet van mij :) k vind hem wel erg leuk overigens!
    veel liefs en k denk aan je!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey jullie samen
    denk aan jullie,hou jullie taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    Balen op naar morgen.
    De kaart en chocolade was van ons. Ik snap er niets van hij had er maandag moeten zijn. En ik dacht dat ik alles goed had ingevuld. Stonden onze namen er dan ook niet in. Nou ja ik ben blij dat je hem toch nog hebt gekregen.
    Groetjes ook voor je moeder.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen