woensdag 9 november 2011

Dom Dom Dom

Ik heb net mijn telefoon laten vallen waardoor mijn sim kaart los is gegaan. Ik heb hem er terug in gedaan maar................... 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd......En ik was ervan overtuigd dat ik de goede wist.......Niet dus......Helaas.......Nu is hij dus geblokkeerd en kan ik er dus niks meer mee........ En uiteraard heb ik de puk-code niet bij me. Daar had ik natuurlijk geen rekening mee gehouden. Dus ik ga morgen maar eens kijken of ik kan mailen en hem weer aan kan krijgen. Tot die tijd kan ik dus niet bellen/smsen/whatssapp-en of mijn voicemail afluisteren. Ik denk dat ik wel berichtjes van jullie kan lezen maar dus niet kan beantwoorden. Ik hoop dat ik het snel op kan lossen.... Of dat ik het überhaupt op kan lossen! Anders zit ik de komende weken zonder mobiel.... Iemand nog tips? Ik ga nu slapen, morgen in de loop van de dag weer een medische update... Welterusten!

1 opmerking:

  1. Hi, is echt oliedom. Hoop dat je snel een oplossing weet anders wordt het wel heeeeeel erg stil.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen