donderdag 3 november 2011

Ziekenhuis dag 123 Groningen dag 2 deel 2

Zo als beloofd even een kort berichtje van mij. Ik heb genoeg te vertellen, maar ik ben beroerd dus ik hou het heel kort. Alles is goed gegaan, ze zijn een kleine 2 uur bezig geweest. Deze keer is anders dan de eerste keer. Tegen alle verwachtingen in heb ik deze keer ondanks de verhoogde pred, flinke dosis ventolin van te voren (luchtwegverwijder) en de AB veel meer last. Ik merkte het al toen ik wakker werd, pijn, benauwd en veel slijm. Ook van de narcose heb ik veel last. De vorige keer werd ik wakker en was ik ook echt wakker. Nu werd ik om kwart over 2 wakker en heb ik alleen maar heel de middag geslapen en dat ga ik zo weer doen, ik bén zo moe. Deze 'vermoeidheid' wint het van de onrust. Verder ben ik kotsmisselijk en heb ik (nu al) meer zuurstof nodig omdat mijn saturatie 84% was. Gelukkig kan ik het nog met een brilletje af en hoef ik (nog) geen kapje. Ik ben ook gewoon op de afdeling en niet op de IC, dus dat is fijn en dat hou ik graag zo! ;-) Ik ga nu verder slapen, hopelijk morgen beter op. Welterusten....

6 opmerkingen:

  1. Sterkte meid!! Hopelijk zijn het alleen de naweeën en trekken die snel weg en kan je het zonder IC redden! Beterschap!
    Wel super dat je even geblogd hebt, ik was erg benieuwd!
    Grote dikke knuf,
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meis , ja ik had het een en ander al vanje ma gehoord,.
    doe jij nou maar rustig aan en denk aan je \zelf,dan maar een keer geen bloq. gr daar xxxxxx uit dordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is alles goed gegaan!
    Rust maar lekker uit en hopelijk voel je je morgen een stuk beter!
    Slaaplekker!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse, gelukkig dat het weer voorbij is. Misschien duurt dit akelige niet lang en voel je je snel weer wat beter. Sterkte hoor. Groetjes van ons allemaal.
    Liefs, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilse,
    Fijn om wat van je te horen. We waren allemaal erg benieuwd. Ga maar lekker slapen en hopelijk voel je, je morgen weer wat beter.
    Liefs van ons, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee meis,

    Heb zo aan je gedacht vandaag.... Was aan het bakken ivm die suffe verjaardag (leuk, feest vieren als je je te beroerd voelt om uit je ogen te kijken. Heb n andere concentrator gevraagd, deze kan tot 5l en daar red ik het de laatste paar dagen niet mee) en had je graag een stukje chocolate cheese taart gegeven. Komt wel een andere keer;-)
    Ik hoop dat je nu in een keer alle rottigheid hebt gehad en je morgen alweer een stuk beter voelt. Ik denk aan je,
    Liefs en dikke knuffel van mij

    ps: VH wilde een nieuwe bloedkweek van die pac en als die ook positief is moeten we toch weer behandelen. Zn vpk zou bellen want die kweek moest deze week genomen worden. Je kijkt niet raar op als ik je vertel dat er NIET gebeld is. Prima toch, kan hij niet positief zijn ook en heb ik volgende IgG gift in elk geval nog.
    Patiënt Prominent he.....

    BeantwoordenVerwijderen