woensdag 30 november 2011

ziekenhuis dag 150 Groningen dag 29

Ik had mijn zinnen gezet op een operatie deze week, en dus toen ik het niet door ging dacht ik, ik moet iets anders. En dus ging mijn picc (die al een paar dagen zit te ontsteken) eruit. Nieuwe picclijnen zetten ze hier niet, centrale lijnen gaan te moeilijk en een gewoon infuus voor al die weken nog is ook geen optie. En dus krijg ik een pac. Hier noemen ze dat een vab. Naja, oke, andere naam, zelfde principe. Gisteren kreeg ik even een gewoon infuus om de tijd te overbruggen, maar die is vanmorgen alweer gesneuveld. En dus krijg ik straks weer een nieuwe. Want voor ik een pac of vab krijg moet er eerst een echo van mijn vaten gemaakt worden. En de chirurg moet langs komen en dan moet ik nog ergens op het spoedprogramma komen. Maar dat gaat vandaag waarschijnlijk niet allemaal in 1 dag lukken. Ze gaan kijken of het onder narcose kan. Of met een roesje, dat vind ik wel fijn, want ik vind het een rot ingreep. Maar dat brengt natuurlijk wel veel meer gedoe met zich mee, dus of dat echt door gaat weten ze nog niet. Maar goed, het is in ieder geval wel de planning om het zo te doen, dus ik denk dat als mijn longen niet vervelend gaan doen dat dat ook wel kan... Heb ik toch nog mijn operatie deze week! ;-)

3 opmerkingen:

  1. Hey Ils
    Je dan een andere operatie...jammer he schiet niet op,hoop dat je snel wat opknapt en dan maar weer de dagen aftellen tot volgende week,snap dat je daar moedeloos van wordt,laat de dagen maar heel snel gaan...denk aan jullie,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meiden, ja het val allemaal niet mee , daar en zo ver weg . maar hier in de merwekiet denken we allemaal aan jullie hoor . en echt die zon gaat voor jullie een keer schijnen.
    gr uit dordt gr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Ik hoop dat het toch nog gelukt is vandaag.
    Anders alvast sterkte voor morgen.
    Voel je je alweer iets beter?
    Slaap lekker.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen