woensdag 9 november 2011

Ziekenhuis dag 129 Groningen dag 8

Vandaag eigenlijk weinig nieuws. Nog steeds weinig vooruitgang of verandering. Gisteren geprobeerd het kapje om te wisselen voor een brilletje, maar binnen no time zat mijn saturatie weer op 82, dus dat hebben we maar niet gedaan. We hebben ze wel omgewisseld, eerst had ik een kapje met 15 liter, nu met 10, dus toch een klein stapje vooruit.... Verder gisteren een buurman gekregen, man van 81. Weinig last van, alleen is hij doof, dus kan ik de hele dag letterlijk mee luisteren met zijn radio. Vannacht heb ik geen last van hem gehad, hij snurkt niet, maar hij zegt ook dat hij niet geslapen heeft, dus ik weet niet of ik daar al iets over kan zeggen. Maar hij is wel schattig, zijn 'meisje thuis' is 85 en hij heeft de afgelopen jaren al hééééél vaak in het ziekenhuis gelegen. Ja, van de laatste 16 jaar is dit wel de tiende keer! Haha, ach, ik vind hem wel schattig.... Echt zo'n oud gronings boertje met zo'n dikke rode kabouter plop neus, haha! ;-)


Verder dus weinig nieuws, nog steeds weinig energie, vies groen & heel taai slijm en behoorlijk wat pijn. Of naja, pijn...... het is niet echt pijn, kan het moeilijk uitleggen, maar lekker is het niet. Gisteren met de arts afgesproken dat ik mijn neusspray vaker mag gebruiken, dus dat is wel fijn. Had ik trouwens al gezegd dat ik mijn 'oude' zaalarts terug heb? Dezelfde als de vorige opname, dus dat is wel fijn, aardige goeie dokter ook, dus wat dat betreft geen klagen.... Ik slaap nog steeds heel veel en verder doe ik weinig. Alles is te me te veel, zelfs douchen of zo. Het rotgevoel overheerst nog steeds te pred onrust, wat ik niet erg vind. Ik heb nog steeds 50 mg en dat willen ze ook niet afbouwen..... Nou ja, we zien, de vorige keer had ik zo'n 2 weken nodig om op te knappen dus misschien gaat het straks wel ineens heel snel de goede kant op....

Gelukkig is de misselijkheid een stuk minder en is het alleen met vlagen nog. Wel slecht voor me, want er ik heb veel lekkere dingen gekregen met mijn verjaardag. Kruitnootjes en zo, hhhmmmm!!! Verder staat er voor het ziekenhuis een oliebollenkraam die ik uiteraard wel even moest testen. Stel je voor dat die mensen oliebollen verkopen die niet goed zijn.... Is het halve ziekenhuis ziek straks, dus ik heb me op geofferd en met veel tegenzin (ahum...) een test gedaan....

En ze zijn goed gekeurd, dus iedereen kan met een gerust hart onbeperkt oliebollen eten!! (ik dus ook, ze wegen me hier nog steeds niet....haha!)

3 opmerkingen:

  1. Ha Ilse, ik zou bijna zeggen ik kom een lekkere oliebol halen maar ja hier op de hoek staat er ook één. Leuke blog weer vandaag! De dagen gaan wel snel als je veel slaapt of weinig energie hebt maar het is ook wel heel saai zou Robin zeggen. Hopelijk knap je snel weer op zodat je weer wat meer energie krijgt. Liefs Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey jullie samen
    Dat zie er goed uit die oliebollen,lekker hoor...
    Vanmorgen bij Gerwin op zijn verjaardag geweest en nu een beetje huisvrouwtje spelen.
    Hoop dat je jezelf gauw een beetje beter voelt,dat je weer lekker aan de slag kan met je sjaaltjes,hou jullie taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo meis hier ben ik weer , ja wat moet ik vertellen, het wordt wat kouder buiten, het is net of er sneeuw in de lucht zit. Ha Ha . vervelend dat het met jou nog niet lekker gaat. we zijn geduldig als het maar beter wordt. gr aan je MA UIT DORDT XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen