vrijdag 18 november 2011

Ziekenhuis dag 138 Groningen dag 17

Eindelijk gaat het vandaag ineens een stuk beter! Gisteren heb ik er magnesium bij gekregen en samen met de ab werkt dat nu goed. De ab gaat tot maandag door en de magnesium moeten ze nog even naar kijken, maar in ieder geval het weekeind nog wel. Verder voel ik me wel goed, niet misselijk en ook veel minder moe. De prednison word vanaf morgen wat afgebouwd, katheter gaat er vandaag uit en mijn ontstekingswaardes zijn ook weer bijna normaal. Dus eindelijk weer eens alleen maar positieve berichten! Nu maar hopen dat de volgende behandeling snel komt, want me goed voelen en in het zh liggen kan ik niet tegen, haha! Snel achter elkaar door, dan kan ik snel naar huis. Ik word gelijk ongeduldig, ik wil naar huis! Maar eerst natuurlijk nog fijn hier vandaag naar Rotterdam na de 3e behandeling. Altijd gezellig daar, pppffff. Maar goed, als het goed is is het nu maar voor even.... Maar ja, dat duurt gelukkig nog een tijdje.

Verder is gisteren mijn oude rij-instructeur geweest, haha! Was echt super gezellig! En zeg zou zelf, welke rij-instructeur houd nou nog ZO lang contact met een leerling die er 3 jaar en 3 examens over doet om haar rijbewijs te halen, haha! Gistermiddag voelde ik me zo goed dat ik eindelijk weer eens mee naar beneden ben gegaan, kijk;

5 opmerkingen:

  1. Hey die Ils
    Ja dat ziet er weer goed uit,ben blij dat het beter gaat...ja en wat Arjan betreft als je zo lang lest bij iemand kan je jou niet meer vergeten toch!Wel fijn dat hij langs kwam,weer ff een ander praatje,ga vanmiddag met oma op pad,december inkopen doen,en misschien moet ik vanavond uit eten met ouders....ik ontkwam er niet aan...maar de afspraak is 2 weken geleden gemaakt en verder heb ik nog niets gehoord hoe/wat/waar...dat laat ik maar zo...hoop eigenlijk dat het vergeten wordt ha ha nou joh,ik bel je nog,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik blij met dit bericht! Eindelijk weer de goede kant op! En wat schattig van je rij-instructeur zeg! En jullie hebben lekker zitten smikkelen :) Fijn!!!
    Jammer dat dat idee van magnesium niet eerder gerezen was, anders was t misschien al wel sneller beter gegaan. Dat helpt jou altijd goed..onthouden voor de volgende keer :)
    He meid, fijne dag en groetjes aan je mams,
    xxx
    Jorine
    ps ga je nog mailen hoor..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo
    gelukkig beter nieuws ben blij dat het wat beter gaat . Nu kan misschien snel de laatste behandeling beginnen en dan snel zodra het kan weg daar en snel naar huis. beetje dichterbij. Ja je zal wel denken jullie zouden toch ook een keer komen , dat is zo , maar met de moeder van hans gaat het niet lekker , de ene dag is ze goed de andere dag is het niets , dus dagelijks moeten we daar heen. vermoeiend hoor . daarom hoop ik dat je weer snel wat dichter bij kom. Mar we vergeten jullie niet hoor . groetjes van ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Heerlijk om te lezen dat het beter met je gaat.
    En dat is inderdaad gezellig als er eens even iemnad anders komt. Jammer dat het zo ver is maar natuurlijk fijn dat ze je daar kunnen helpen. Nou slaap lekker en groeten aan je moeder. Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ilse, eindelijk weer goed nieuws en dat zo vlak voor het weekend. Liefs, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen