vrijdag 4 november 2011

Ziekenhuis dag 124, Groningen dag 3

Daar ben ik weer even. Weinig verandering sinds gisteren. Ik heb letterlijk vanaf de operatie alleen maar geslapen. Mijn moeder ging om 7 uur weg, om 10 uur werd ik wakker gemaakt voor medicatie en toen ben ik weer in slaap gevallen tot net. Alleen af en toe wakker door een pomp, maar ja..... Nu heb ik net een poging gedaan iets te eten, maar dat wil nog niet echt. De artsen kwamen gisteravond nog even langs. Die hadden tijdens de behandeling al gezien dat mijn slijmvliezen heftiger reageerden dan de eerste keer. Gek, want ik was nu veel beter voorbereid. Maar goed, wat ik voel klopt dus met wat hun gezien hebben. Ze hebben ook gelijk even rechts gekeken. Dat zag er verder netjes uit en was goed hersteld :-) Verder laat ik het even hier bij, ga maar weer slapen, ben nog steeds erg moe. Maar dat vind ik niet erg, 10 keer liever dit dan die onrust. Laat mij maar lekker slapen, voel ik niks en gaat de tijd lekker snel. Ik weet niet of het nou van de narcose is of ergens anders van. Ze zeiden dat ze 2 uur en 15 min bezig waren geweest. Ongeveer hetzelfde als de vorige keer, maar die misselijkheid is denk ik wel daar van, dat had ik de vorige keer ook niet.... Mmisschien net een ander narcosemiddel of zo gebruikt..... Ach.... het gaat vast over, ik heb goed geslapen en alles was van en uit me zeg maar toen ze klaar waren en ik wakker werd, dat is het belangrijkste voor mij. Dit slijt wel. Wist van te voren dat ik de eerste dagen niet echt lekker zou zijn....Alleen niet hoe erg, maar goed, we zijn wel wat gewent ;-) Welterusten!

4 opmerkingen:

  1. He meissie
    Lekker slapen en hopen dat het snel wat beter gaat,denk aan je,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte meis! Geef maar lekker toe aan je moeheid! Wie weet knap je dan ook het snelste op! Hou je haaks he!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo blijf lakker slapen, dan ben je hopelijk minder moe, alleen niet leuk voor je ma. ben blij dat alles weer redelijk goed gegaan is en nu maar hopen op een goed herstel.
    gr uit dordt xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha meissie
    lekker onder je dekbed kruipen en slapen.
    dit is voor nu je beste medicijn denk ik.
    we denken aan je hoor.
    veel liefs voor jou en je ma van ons.

    BeantwoordenVerwijderen