woensdag 2 november 2011

Ziekenhuis dag 122 deel 1

Zo, hehe, mijn laatste ochtendje hier!! Vannacht wel goed geslapen, geen last gehad van mijn nieuwe lijn. Nu ben ik zo goed als klaar, alleen mijn laptop nog opruimen en wat losse zooi, maar dat doe ik straks pas,  op het laatste moment. Meestal ik de ambu te laat, dus daar ga ik nu ook maar van uit, kan het alleen maar mee vallen. Moet alleen wel zorgen dat ik klaar zit voor het geval dat, haha! Dan kan ik zo weg.... Alleen mijn infuzen zitten nog vast. Ik ga er mooi eens een keer niks van zeggen, kijk of ze zelf zo helder zijn om me op tijd af te koppelen. Ik denk........ Jullie weten vast wat ik denk, haha! Schrijf vanavond nog wel even een stukje vanuit het hoge noorden!!

Doei!

2 opmerkingen:

  1. Hey, goeie reis en liefs Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Ik hoop dat je een goeie reis hebt gehad....enne....welkom in het hoge noorden!!

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen