dinsdag 8 november 2011

Ziekenhuis dag 128 Groningen dag 7

Gisteren ondanks het feest een vrij rustig dagje gehad. Gisterochtend kwamen de mensen van de keuken al zeggen dat er een taart voor me gebracht was, hij was echt mooi en lekker!!! Kijk...
Diegene waarvan hij was super bedankt!! Hij was lekker hoor! Kijk maar....



Iedereen die kaartje en cadeautjes mee heeft gegeven of op heeft gestuurd hartstikke bedankt, super leuk en lief!!!

Maar vandaag is weer een gewone dag, dus over naar de normale dagelijkse info...

Het gaat niet zo lekker, ik had zondag op maandagnacht een saturatie van 35%/ De artsen denken dat de meter liegt, ik denk dat hij misschien een beetje overdrijft, maar het klopte denk ik wel. Want de waarde ging van 35, naar 37, naar 40 en terug en uiteindelijk klom hij langzaam op. Hij ging niet ineens van 70 naar 35 of zo en weer terug. Maar goed, dat hij te laag was is een ding wat zeker is. Nu is mijn saturatie goed, maar ik zit wel met een kapje met 15 liter. Niet handig, maar ja, wel nodig nu even.... Verder weinig nieuwtjes, nog niet echt een vooruitgang dus. Vannacht wel goed geslapen en nog steeds geen buren, dus dat is super fijn!!

Ik ga nu eten en verder slapen, kijken wat de dag brengt....

5 opmerkingen:

  1. heey meis,

    Ik hoop dat je toch nog een beetje een leuke verjaardag hebt gehad. Ik hoop dat je snel weer van dat kapje af bent en dat je toch wel wat vooruit gang gaat zien.

    sterkte, dikke kus ilooon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm, hoe dan ook geen waardes waar je nu echt blij van wordt...kan dat allemaal nog bij de behandeling horen?k hoop dat je gauw weer van t kapje af bent, want dat lijkt me idd erg irritant, brilletje is stúkken beter (kuch) :)
    Ben blij dat je ondanks alles genoten hebt van je verjaardag, t zag er erg gezellig en lekker uit :)
    Opknapse daar in t verre noorden!! Groetjes aan je moeder.
    Liefs en tot horens!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey jullie samen
    Dat is een mooie taart...ha ha en groot.
    Hoop dat het aankomende dagen weer een beetje de goede kant opgaat,hoop ook dat dit je laatste verjaardag in het ziekenhuis was....volgend jaar in je eigen woning!!!,hopen maar,nou hou jullie taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo meis , fijn dat je toch nog een aardige leuke dag heb gehad met je verjaardag.Jammer dat het nu wat minder gaat.
    laten we hopen dat het snel de goede kant op gaat . hier is alles hetzelfde . met je ma ook alles oke? gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ilse,

    lekker taartje joh! Hou je taai daar in het hoge noorden. We denken aan je! Groetjes aan je moeder.X Gitte

    BeantwoordenVerwijderen