dinsdag 1 november 2011

Ziekenhuis dag 121

Het is WEER niet te geloven, alweer NIET!!!

Gisteren is mijn lijn eruit gehaald omdat hij inderdaad ontstoken was. Gisteren mocht ik niet meer voor een nieuwe, zou vandaag zijn. Oke. Zit ik lekker op me gemak, komen ze, je moet nu nu nu voor een nieuwe lijn!!! Zucht.

Oke.

Lig ik klaar, gepoetst en al 3 kwartier te wachten. Wat blijkt? Geen goede lijn op voorraad!!

Het is toch verdorie werkelijk NIET normaal meer, wat een teringzooi hier. Pestziekenhuis. Toen kon ik onverricht ter zaken terug in de hoop dat ze vandaag wel een goede lijn hebben. Mijn eigen longarts die zou komen was uiteraard precies in dat uur geweest. Die doet vandaag een nieuwe poging in de hoop dat ik dan niet wéér weg ben....

Bah bah bah! En dan moet je weten dat dit niet de eerste keer is, dit is mijn zh friend ook al eens overkomen, echt, bbbrrrrrrr........ Er gaat hier echt werkelijk helemaal niks in 1 keer goed, altijd, ALTIJD,  gezeik, gezeur en gedoe!

Ik geloof dat ik ooit mensen eens heb horen zeggen dat stress en spanning niet goed voor je gezondheid zijn. Dan kom je hier echt beter uit dan je erin gaat, echt kerngezond van al die ontspanning hier.....Je komt binnen, geeft alles uit handen en alles loopt prima...... tttsssss

Gelukkig heb ik vannacht wel lekker geslapen, zo zonder ergens aan vast te zitten. Vandaag verder een drukke dag, inpakken, picclijn, mijn eigen longarts komt, alle kaarten ed opruimen, mijn overvolle la uitzoeken, achter mijn overdracht aan die ik nog steeds niet gekregen heb... Duuuuus, ik verveel me niet, doe vanvond nog wel even een korte update...

Laatste dagje hier, jjeeeeeeeej!!!

5 opmerkingen:

  1. Ja wat moet ik daar nou op zeggen.... balen. Wel lekker zo'n blog om je ergernis een beetje te uiten toch? Hopelijk gaat het verder vandaag wel goed, liefs, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ils
    succes vandaag met je spullen inpakken,nog 1 nachtje en dan ben je eindelijk een tijdje van dat gestress af,heel veel succes morgen in die ambulance,ga zo werken,horen elkaar,dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ilse,

    Sterkte morgen onderweg naar Groningen.....en ook donderdag.....zet 'm op!!

    Ik hoop je dit weekend op te zoeken, maar zal jou of je mams van te voren bellen.

    Veel liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou meis ga lekker vroeg slapen des te eerder is het morgen , dan kan je weg uit dat kkkkk ziekenhuis. morgen goede reis en tot horens.
    gr uit dordt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ilse,
    Nog even de laatste spullen inpakken en dan morgen weer terug naar Groningen. Goede reis en voor donderdag veel succes. Laat je tzt nog even weten welke kamer je ligt???
    We denken aan je. Een dikke kus van ons uit Lochem, Jeanet.
    Ook de groetjes aan je moeder!!
    Ik ga weer snel mijn bed in, ik heb de griep. SNIF

    BeantwoordenVerwijderen