donderdag 10 november 2011

Ziekenhuis dag 130 Groningen dag 9

Ik ben vandaag niet lekker... Ik merkte het vannacht en gisteravond al.... Misschien een nieuwe ontsteking..... Misschien gewoon een (verkoudheid) virus, ik weet het niet, maar ik ben nog ellendiger dan ik al was. Ik heb nu sinds vanmorgen / vannacht; keelpijn, veel meer vies slijm, vreselijke hoofdpijn, branderige ogen, een loopneus, rugpijn en moe moe moe..... Nog véél mee dan ik al was. Ik wist niet dat dat kon, maar dat blijkt dus. Ik doe vandaag dus niks. Ik ga ook niks met mijn moebiel doen. Als ik me morgen beter voel ga ik dan wel eens zoeken op internet en mailen of zo maar nu niet. Ik kan amper rechtop zitten en mijn ogen open houden. Ook deze blog nu schrijven valt niet mee, zo'n beetje ieder woord gaat een paar keer verkeerd en de letters dansen voor mijn ogen. Dan ga ik dus geen dingen op zitten zoeken waar ik ook nog bij moet nadenken..... Dan maar een dagje (of een paar dagen) geen mobiel, sorry voor jullie. Maar jullie kunnen me altijd mailen, hier reageren en de meeste hebben het ook nr van mijn moeder wel als er echt dringende zaken zijn die ik moet weten. Dan hoor ik het wel via haar.... En misschien kan ik sms'jes die jullie sturen wel lezen of gewoon opnemen als ik gebeld word maar alleen zelf niet bellen.. Dat weet ik allemaal niet, en daar kan ik me nu ook écht even niet druk om maken....nogmaals sorry.....Ook eten ging bijna niet net, ik had wel trek, maar na 2 happen begon het me tegen te staan. Met moeite toch een hele boterham naar binnen gewerkt, maar lekker was het niet. Terwijl ik de laatste dagen juist goed eet en het me ook goed smaakte! Moest zelfs opletten dat het niet te veel at, haha! Maar goed, meer dan genoeg voor vandaag ik ga weer liggen en slapen en hopen op een betere dag morgen....

5 opmerkingen:

  1. Ha Ilse, wat jammer om te horen. Beterschap en welterusten voor nu. Groet, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meissie
    lekker veel slapen en hopen dat je snel opknapt,ik kan ook je puk code op gaan zoeken he...hoor het wel als je daar puf voor heb,denk aan jullie,hou je taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte lieve Ilse......ik hoop dat je snel weer opknapt.
    Vandaag voel ik me ook niet lekker...OP is goed gegaan.....ik zal je snel mailen.
    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he meis, wat rot zeg.
    sterkte en ik hoop dat je snel opknapt.

    dikke kus iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ilse,
    Balen hoor. Hopen dat het morgen beter gaat en dat het eten je dan weer smaakt. Slaap lekkker en tot morgen.
    Liefs , A-M

    BeantwoordenVerwijderen