zondag 6 november 2011

Ziekenhuis dag 126 Groningen dag 5

Vannacht weer heerlijk geslapen, haha, of dat nou nog steeds van de narcose is..... of misschien van de pijnstilling....... Nou ja, maakt niet uit, laat mij maar slapen, hihi!

Verder niet zo veel nieuws. Er zit nog steeds niet echt vooruitgang in. Ik heb nog best wat pijn (maar de pijnstilling helpt er goed tegen) en ben nog steeds flink kortademig, zuurstof staat nog op 6 en saturaties zijn maar net boven de 90% in rust. Ik heb ook nog nergens zin in en de kleinste dingetjes zijn me al te veel. Als ik alleen ben lig ik een beetje naar buiten te kijken of te slapen. Geen zin in tv, boekjes, breien of iets anders. Maar dat komt wel weer. De misselijkheid is gelukkig zo goed als over, dus dat is fijn! Gisteravond bezoek gehad van mensen uit Duitsland die ik (we) al jaaaaaaren niet meer gezien hadden, dus dat was hartstikke gezellig! ;-) Vandaag komen een oom en tante mét taart en cadeautjes, jeeej!! Haha, we hebben gewoon vandaag EN morgen feest! :-D Ik lig nog steeds alleen, hoop dat dat in ieder geval tot dinsdag zo blijft.... We zien het wel.....

4 opmerkingen:

  1. Ha Ils, gezellig die visite. Verder weinig doen, bijkomen en klaarmaken voor je verjaardag natuurlijk :-)
    Groet aan je moeder en een knuffel voor jou. MArcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meis veel plezier vandaag en natuurlijk morgen xxx voor jullie. gr uit Dordt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ilse,
    Gezellig visite zeker nu je zover weg ligt.
    Lekker van de taart genieten en opknappen.
    Groetjes van hier ook voor je moeder.A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,je bent bijna jarig!!!!!!Wil je alvast feliciteren en je ma ook!!Als ik het morgen doe ben ik wat laat vandaar maar nu,fijne dag!!!Tot gauw.Groetjes;Sjaak

    BeantwoordenVerwijderen