woensdag 2 november 2011

Ziekenhuis dag 122, Groningen dag 1

Zo, hehe, ik ben er. De ambu was veel te laat en als klapper op de vuurpijl zijn we verdwaald in de stad. Haha! Dus ik ben er net.... En dan blijkt gelijk het verschil al. Ik ben hier een uurtje, de zaalarts is al geweest met de longarts, de arts die de behandeling gaat doen is al geweest, de intake is al gedaan en medicatie al afgesproken, zo meteen ga ik op de foto en zelfs het pijnteam is al geweest. Tsja, hier komen ze wel! Hij kwam de pomp instellen en vroeg zich af hoe hij in Rotterdam stond..... euhhhhmm, tsja, probleempje dus... Nu gaat hij een oplossing zoeken omdat hij niet tussen 2 vuren in wilt staan. Maakt mij verder allemaal weinig uit, als er maar iets geregeld word wat goed en snel helpt en wat ik zelf kan regelen. Morgen staat de behandeling om half 12 gepland, maar dat kan ook een half uur eerder of later worden. Zal waarschijnlijk vooral het laatste zijn, haha! Maar we gaan het zien. Ga nu alles uitpakken, opruimen en installeren. Om 4 uur moet ik op de foto. Ik lig samen op de kamer met een jongen, wel oké denk ik... Kamer 72 trouwens......

7 opmerkingen:

  1. Ha meid, fijn dat je er bent én dat ze alles zo lekker snel en goed regelen daar!
    succes morgen! k Denk aan je!
    Kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed allemaal. FF bijkomen en morgen weer een stapje verder. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Mooi lekker weer op een vertrouwd stekkie,verdwalen met de ambulance!!!!!!!ha ha duurde de rit nog langer.Nou heel veel succes jullie morgen,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,goed te lezen dat je er bent!!!!!Ik snap daar niets van hoe je daar kan verdwalen???En ze spraken de taal ook niet zeker??Heel veel succes en sterkte morgen.Liefs en knuffels van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig je bent er weer gekomen, en je zegt zelf al hier al veel beter fijn dat te horen.
    Ik ben wat laat op blog school geweest.
    we horen zien alkaar gr xxxxx uit dordt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ilse,
    Fijn dat je er bent en op naar morgen. Lekker dat het daar zo goed loopt. Wat een verschil dan hé. Nou heel veel succes morgen.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heey, fijn dat je goed bent aangekomen, heel veel succes morgen! Wel heel bizar dat het verschil van zh zooooo groot is zeg. Mafkezen.
    Ik denk aan je, dikke kus

    Ps. Me haar is super kort sinds gister.
    xxx iloon

    BeantwoordenVerwijderen