donderdag 17 november 2011

Ziekenhuis dag 137 Groningen dag 16

Het is vandaag alweer de 17e. Alweer 10 dagen geleden dat ik jarig was. Alweer 2 weken geleden dat ik behandeld ben. En eigenlijk ben ik nu nog steeds zieker dan toen. Eigenlijk is het pas twee weken. Maar het lijkt zo veel langer. Gisteren werd ik na het middageten ineens weer erg misselijk. Daarna kreeg ik pijn in mijn rechterlong (daar zit waarschijnlijk de ontsteking) en ik werd benauwder met meer slijm.
De misselijkheid is nu gelukkig weer gezakt, maar het slijm en de benauwdheid blijven, maar ik kan het nog met een brilletje af dus dan is het goed. Verder gisteren een nieuwe buurman gekregen. Buitenlands, geen idee welk soort, denk een turk maar dat weer ik niet zeker. Maakt ook niet zo veel uit, aardige man, geen last van gehad vannacht, ging om een normale tijd slapen, dus tot nu toe niks te klagen. Ben benieuwd hoe dat met zijn bezoek gaat vandaag, maar dat valt denk ik (hoop ik) ook wel mee. Verder komt vanmiddag mijn oude rij-instructeur op de koffie. Gezellig en weer eens wat afleiding. Hopelijk voel ik me vanmiddag beter dan gistermiddag, maar daar ga ik maar gewoon van uit. Nu heel de ochtend nog een beetje slapen, tussen de middag niet te veel eten en dan komt het vast wel goed! Verder eigenlijk geen nieuws, alles verder zijn gangetje en niks bijzonders.....

6 opmerkingen:

  1. Ha Ilse, goeie morgen! Alhoewel goed... hij kan beter begrijp ik. Leuk dat je bezoek krijgt. Groet en liefs ook voor Dittie. Houdt zij het nog een beetje uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ilse,

    Veel plezier met je bezoek vandaag.....

    Ik had vanmorgen ook bezoek en ondanks mijn (vreselijke) misselijkheid was het erg gezellig......ik hoop dat voor jou ook.....

    en opknappen hoor....
    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse
    Ja idd het is pas 2 weken geleden,het lijkt wel een eeuwigheid,ben blij dat het iets beter gaat,hopen dat de ab snel zijn werk gaat doen voor die ontsteking,afgelopen dagen veel gewerkt,een hoop gedoe,politie,ziekenhuis,brandwonden...vandaag een dagje vrij,boodschappen en huisvrouwtje spelen ha ha nou joh gezellig visite vanmiddag,weer even een ander praatje,hou je taai,dikke kus van ons ook voor je ma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo meiden, hoe is het daar, ben blij te lezen dat het al wat beter gaat . Nog niet helemaal maar het begin is er hoop ik????. Is er al wat bekend wanneer de andere behandeling begint,of wachten ze echt tot dat je weer redelijk stabiel ben???. groetjes van ons uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lieve Vriendin,

    Ben blij te lezen dat je weer opknapt!

    Dikke knuffel Jessica en de beebs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Jammer dat je nog niet erg opknapt. Wat afleiding vanmiddag helpt misschien een beetje.
    Slaap lekker en hopelijk morgen wat beter.
    liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen