vrijdag 29 april 2011

ziekenhuis dag 50

Nou, daar zijn we weer. Vrijdag, alweer een week voorbij. Een week met eigenlijk weinig nieuws. Gisteren ook niet veel meegemaakt. Vannacht wel lekker geslapen.....Bart snurkt gelukkig (bijna) niet! ;-) Ik heb sinds gistermiddag wel enorme pijn bij het inademen op een plek die voor mij niet normaal is. Ergens midden in mijn rechterlong. Maar echt van binnen, ik kan er niet tegen duwen of zo, en geen enkele pijnstiller werkt. Er is een foto van gemaakt, ik ben benieuwd of daar iets op te zien is. Eigenlijk hoop ik stiekem van wel, dan heb ik een oorzaak en kunnen ze er hopelijk iets aan doen. Want dit is natuurlijk niet handig. Nu kan ik niet diep inademen en dus is de kans op een infectie een stuk groter ondanks de AB. Nou ja, we zien wel, ik zal het in de loop van de dag wel horen. Verder alles rustig. Alles blijft hetzelfde en er veranderd weinig. De zuurstof staat nog steeds op 5 of 6, de pred nog op 40 en AB waarschijnlijk tot zondag of maandag.
9 Mei heb ik kaartjes voor een "VIPavond" in het nieuwe luxor theater. Dat is hier natuurlijk om de hoek. Ik hoop dat mijn eigen longarts vandaag komt, kan ik aan haar vragen of ik daar wél naar toe mag.... Gewoon verlof mag niet, maar misschien mag zo iets wel?...... En als ik dan idd van de AB af ben en stel dat ik de komende week de zuurstof wel een beetje af kan bouwen...... Wie weet maak ik een kansje. Nee heb je,..... toch?  Ik kan het in ieder geval proberen, kan ze er vast over nadenken. (lees; bedenken dat het misschien toch wel goed me zou kunnen zijn om even ergens anders te kunnen zijn en iets leuks te doen) De kans dat ik buiten het zh een crisis krijg is er. Tuurlijk. Maar die is er altijd, of ik nou met 2 liter weg ga of met 3....of 4...... Het kan altijd gebeuren, overal o ieder moment van de dag/nacht. En ik ben toch niet van plan om hier te komen wonen, dus waar is dan de grens? Eigenlijk is die 2-liter grens dus een beetje onzin als je het zo bekijkt....... Toch? Ik vind het wel een goeie........ Haha! ;-) Wie weet!...... Word vast en zeker vervolgd!!!

3 opmerkingen:

  1. Ha Ilse, goede morgen! Ben ebnieuwd of je nieuwe plan werkt. Zou wel leuk zijn toch? Wij gaan een weekje naar Italie dus je hoort me weer even niet! Veel sterkte de komende week en ik denk aan je. Groetjes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je ff weg mag. Wat mij vaak helpt is zeggen dat ik heimwee heb :P en heel lief kijken met traanoogjes mag het pleaseeeee
    'Ik wordt gek van deze muren'...

    Hopelijk kan je zuurstof snel wat omlaag.

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Ja joh zekerheid in het leven heeft niemand....maar het is wel heel vervelend allemaal,hopen op die 9e mei dan,vandaag William en Kate kijken,of niet?Kevin vanmiddag om 15.00 zijn spannende moment,dat hoor je later,nou joh hou je taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen