vrijdag 1 april 2011

Ziekenhuis dag 23




JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Ik heb -em! Een plan! Voortaan is 22 mijn geluksgetal!

Dit is géén flauwe 1 april grap, het is echt echt waar!

Gisteren, de 22e dag, de dag waarop mijn eigen longarts kwam zeggen dat ik naar Groningen mag! yeeeeeeeeeeeeeey! Dat is héél, heel goed nieuws! En nog beter nieuws, waarschijnlijk al in de tweede week van April! Wow, dat gaat snel ineens! Ik word in de tweede (een precieze datum is nog niet bekend, kan ook wel de 3e week worden) hiervandaan overgeplaatst naar Groningen om daar opgenomen te worden. Nee, ik kom dus tussendoor niet meer thuis. Maar goed, dat heb ik er wel voor over. Dan gaan ze daar eerst alles opnieuw onderzoeken en bekijken. Afwegen of er nog andere opties zijn, kijken of er hier niks over het hoofd word gezien en kijken of ze nog iets anders kunnen proberen. Als dat allemaal niet zo is gaan ze kijken of ze me DÉ behandeling durven geven. Of dat dan gelijk die opname gebeurd hangt helemaal van hun af. We hebben geen idee of er wachtlijsten of iets dergelijks zijn, dus verder is alles eigenlijk nog onzeker wat ze daar gaan doen. Maar goed, ik mág er heen, eindelijk iets in het vooruitzicht! Waar we al zooo lang (3 jaar) op wachten!


Yeeeeeeey!

7 opmerkingen:

  1. Ook ik ben wel benieuwd wat DE behandeling inhoud. Ben wel blij voor je dat er schot in de zaak komt. 3 jaar wachten lijkt me erg lang! Houd je haaks he meid!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Ilse,

    Wat de behandeling ook mag zijn ... jij bent blij dat er weer een vooruitzicht is dus ben ik dat ook voorjou!!!!
    Groningen tis me een takke eind pfff
    En hopelijk kunnen ze je daar goed helpen, nog even de rit hier uitzingen.
    grtjes jootje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha meid,
    Fijn nieuws!! k Hoop echt voor je dat ze je kunnen helpen in Groningen!
    Goed gesprek gewenst vanmi!
    Liefs en tot contacts,
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Ils
    Dat is onverwacht toch nog snel....daar knap je humeur van op,hoop op een goed gesprek straks.
    Vanmorgen bij oma en opa bakkie gedaan,opa weer lekker thuis in zijn eigen huisje.
    Nou joh hou je taai,ik hoor het wel he
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ilse,
    Super zeg dat je nu eindelijk eens wat weet. NOu hopelijk weet je snel een datum zodat je er naar toe kan leven.
    Ik zie je straks nog wel op de afdeling, loop wel effies bij je langs.
    Liefs Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo daaR JA DAT IS INDERDAAD GOED NIEUWS, MAAR WEL VER WEG . DAN MOETEN WE DAAR EEN WEEKENDTJE VOOR GAAN BOEKEN HE , WANT HEEN EN WEER IN 1 DAG IS VEEL . MAAR DAT HORNE WE NOG WEL . KOM NOG VOOR JE DAAR HEEN GAAT HOOR. JA FIJN OPA EN OMA WEER THUIS , DAN IS ER VOOR JE MA WAT MEER RUST, . ALS HET MET JOU DAN OOK HELEMAAL GOED GAAT KOMT MISSCHIEN TOCH ALLES NOG GOED HOOP HOOP
    GROETJES UIT DORDT XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, hoi.

    Jij ligt nu al lekker te slapen, ik hoop dat je een goede nacht hebt.
    Jammer dat je niet gereageerd hebt, maar daar zullen wel redenen voor zijn en die accepteer ik, alleen was ik benieuwd of DÉ behandeling ook niet iets voor mij zou zijn (lees mijn verhaaltje).
    Alleen nu de vraag of je die van vanochtend en evt. deze ook wil wissen voor me, heb best veel van mezelf bloot gegeven en dat zit me toch niet zo lekker.

    HEEL VEEL SUCCES DE KOMENDE TIJD!

    Ik blijf door lezen hoe het met je gaat.
    En alvast bedankt voor het verwijderen van mij reactie's ;-)

    Slaap zacht,
    Hélène.

    BeantwoordenVerwijderen