woensdag 6 april 2011

ziekenhuis dag 28

Hehe, was dat even een onverwachte crisis gisteren. Die had ik niet voelen aankomen. Ik hou het vandaag even kort, want ik voel me niet echt lekker zeg maar. Ik ben dus gewoon alweer terug op de afdeling! Ik had mijn 'blogvervangster' alweer ingeschakeld die (hoe lief!) jullie alwéér op de hoogte heeft gehouden. Djunsie, alwéér bedankt meid!  Ik ging eigenlijk weg om weer te slapen, maar toen ik daar kwam hadden ze een nieuw idee. Ze gaven me een spierverslappend middeltje samen met lichte narcose medicatie, dus ik was wel een beetje aan het zweven, mwahahaaa! Daar ging de boel weer open van. Bloedgassen waren weer goed, dus gisteravond als een speer terug naar de afdeling en weg van de IC. Dat was het allersnelste tot nu toe en eigenlijk beviel het me wel. Niet dat ik in de planning heb om voor Groningen de IC nog eens te bezoeken hoor, maar mocht het nodig zijn denk ik dat ik het weer zo ga doen! (ja hoor, alsof ik daar ook maar énige invloed op heb, keep dreaming, haha!)

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Ilse,

    Ik lees net de berichtjes......dat was weer schrikken zeg....
    Ik had gistermorgen je blog nog gelezen, maar niet verwacht dat het zo zou verlopen die dag, jij ook niet waarschijnlijk....
    Gelukkig is het "goed" gegaan en ben je nu weer lekker op je kamer.
    Vandaag goed uitrusten en weer wat opknappen!!

    Groetjes vanuit een grijs en regenachtig Papenburg.......
    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend dat je weer naar IC moest, maar gelukkig ben je weer terug op SV! Hopelijk is het idd de laatste keer hier in het EMC. Hou je haaks meid!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug op je vaste stek. Vind ik wel fijn om te horen! Groet, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Ils
    Gelukkig weer wat beter,houden zo.....lekker uitrusten en wachten op Groningen
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen