zondag 10 april 2011

Ziekenhuis dag 31

Gisteren was gelukkig weer een wat betere dag. Niet meer overgegeven, en wat lichte dingetjes zoals beschuitjes kunnen eten zonder dat het er uit kwam. Mijn maag en darmen hadden wel een soort van stil protest door flink pijn te doen af en toe, maar goed, ik ben al lang blij dat het er allemaal weer in blijft en dat ik niet zo misselijk meer ben.


Vannacht lekker geslapen, ik lig nog steeds alleen. Met de benauwdheid is het wel redelijk stabiel. Ik heb mijn kapje niet meer nodig gehad! ;-) dat ga ik vandaag zo houden en ik ga ook geen uitstapjes maken naar de ic of zo. Nee hoor, vandaag is douchedag en verder niks. Ooohhh ein-de-lijk mijn haar wassen, wat zal dat lekker zijn!!!!


Gisteren heb ik nog wel een uitstapje gehad naar de röntgen. Ik kreeg een nieuwe picclijn. Dat was heel de week al de bedoeling, maar het kwam er maar niet van. En toen MOEST het dus vandaag of morgen... En in de weekeinden is er altijd veel minder personeel.... Als ik er dan al een half uur klaar voor lig en ik hoor continu woorden als;
euhm....
misschien is dit daarvoor...
Euhm....
Ik denk dat...
Euhm....
Volgens mij is dit....
Euhm....
Weet jij of...
Euhm....
Ik geloof dat...
Euhm.... En nog veel ge-euuhhhhmm...
Dan heb ik er niet zo heel veel vertrouwen in zeg maar... Maar gelukkig was het niks moeilijks. Kwestie van voerdraadje inde oude, oude eruit, nieuwe over het voerdraadje en klaar. (die oude lijn was 'slap' geworden daardoor zat er bijna een gaatje in, dat staat niet zo netjes hè, om met een half kapotte lijn in een ander zh aan te komen...)Gelukkig ging alles goed en was ik toen ze eenmaal begonnen waren met een kwartiertje klaar.

TADAAAAA!!! Een nieuwe picclijn!! Mooi blauw is niet lelijk, toch? Haha, gelukkig voelt hij niet zo hoor, hij doet geen pijn! :-)


Verder weinig nieuwtjes. Vandaag de laatste dingetjes inpakken uitzoeken en mensen gedag zeggen. De zaalarts loopt vandaag de hele marathon van Rotterdam mee, dus ik vraag me af of ik hem nog zie morgenochtend voor 9 uur, haha! ;-)


ow, iedereen die benieuwd is naar mijn super-de-luxe-taxi... Op dit linkje kan je hem goed bekijken;
http://youtu.be/6dE25KmHt08

7 opmerkingen:

  1. He die Ils
    Ja super de luxe taxi,hopenlijk gaat het allemaal goed komen,vandaag je kamer opruimen en verder rustig aan he,heel veel succes aankomende dagen,jij ook zus,je komt er echt wel,geen paniek.
    We gaan zeker langs komen,allebei sterkte,hou jullie taai,horen elkaar....lefs en een dikke kus van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ilse!!

    Heel veel succes morgen! Denk niet dat ik je vandaag nog zie!
    Zet hem op meid!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ilse,ziet er goed uit die taxi,misschien mogen bij jou ook de zwaailichten aan.
    Maar ik wens je alvast heel veel succes in groningen en je weet alles komt goed!

    Thomas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo meiden van me , dit is mijn laatste schrijven naar rotterdam, hopelijk heb je daar ook internet. dan kunnen we doorgaan met schrijven.
    nou ils en dittie we denken aan jullie, we houden jullie van deze kant ook op de hoogte, zet hem op en wie horen of zien elkaar snel.

    Je bent vaak in onze gedachten
    en wensen elke dag
    dat de tijd van je genezing
    nu heel gauw komen mag

    ja dit is een spreuk uit mijn boekje.
    groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes morgen (en de dagen erna uiteraard:P)
    Zet hem op!

    xx Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ilse,
    Eindelijk is het zover. Heel veel sterkte en succes gewenst. En een goede reis morgen.
    Groetjes van ons allemaal.
    Liefs,
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ilse en Dittie,

    Goede reis morgen, Hopelijk slaat de behandeling aan, succes voor jullie beide.

    BeantwoordenVerwijderen