woensdag 27 april 2011

Ziekenhuis dag 48

Há, 'het' is over!


Zo goed als....


Ik voel me in ieder geval weer wat beter, gelukkig!! :-)


Gistermiddag een nieuwe buurman gekregen. Een oude bekende, Bart. Dus dat is wel gezellig. Er waren gisteren heel veel opnames, dus ik ben blij dat hij naast me ligt en niet iemand anders.


Verder eigenlijk weinig nieuws. Gisteren nog even 'bezoek' gehad van mijn zh-friend Djuna -Die na haar 2e transplant nu gewoon een longfunctie van 75% blaast, WOW!- Ik hoop dat ik vandaag mijn eigen longarts even zie. Ik denk niet dat er nieuws is maar toch, kunnen we het gelijk even over aanstaande vrijdag hebben, haha! Want ja, daar weet ik nog niks van. De zaalarts is dezelfde als al die weken hiervoor. Dat is wel handig, gelukkig maar, ik heb er en een hekel aan als ze iedere week wisselen. Alhoewel de'oude-bekende-dokter' van vorige week ook helemaal goed gekeurd is hoor, haha! Wat dat betreft nu dus eens een keer niks te klagen, haha! ;-)

6 opmerkingen:

  1. Hee Ils,

    Fijn dat je je weer ietsjes beter voelt! :) hopelijk blijft het nu in een stijgende lijn gaan!

    x Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaa doe Bart de groeten van mij!! :D
    Thanks!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Jippie gelukkig wat beter,hoop dat je vrijdag even weg mag,leuk de nieuwe buurman.....mooi tegeltje trouwens,precies zoals het is....nou joh horen elkaar,ga zo nog even naar een vergadering,op mijn vrije dag,dat is niet zo leuk,maar moet
    hou je taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilse, mooi eindelijk weer een goed bericht. groet Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Bart blijft ook aan de gang he! Weer een klaplong? Doe hem de groeten maar van mij, want ja.. als oude bekende in het EMC, ken ik hem ook;)

    Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt over vrijdag! Zou lekker zijn als je dan even met verlof mocht!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmmmmm, heb je de laatste regel van het gedichtje wel goed gelezen (met name de laatste 2 woorden) ???????

    BeantwoordenVerwijderen