maandag 4 april 2011

Ziekenhuis dag 26

Zo, daar ben ik weer. Gisteren een blogdagje over geslagen. Het was een weekeind zoals altijd, weinig bijzonderheden. Sinds gistermiddag zit ik weer 24 uur aan mijn infuuspaal vast. De AB is weer gestart omdat ik weer wat aan het hoesten was. En omdat we een infectie of een crisis nu echt, écht niet kunnen gebruiken nemen we het zekere voor het onzekere. Het is belangrijk dat ik zo optimaal mogelijk naar Groningen vertrek. Volgende week maandag is al de 2e week van april! Ik hoop ZO dat ik er ook echt die week terecht kan en dat het niet uitloopt. Maar dat blijkt hoop ik in de loop van deze week...ik hoorde vorige week een uitdrukking die ik wel grappig vond toepasselijk vind nu;
"ik wil eieren en geen gekakel". Haha, lol!


Verder dus ja, weinig nieuws. Ik heb het weekeind lekker alleen gelegen, maar ik denk dat daar vandaag een eind aan gaat komen.. Ach, we zullen het zien....

3 opmerkingen:

  1. Sterke tante!!
    Dat je helemaal niet bang bent.
    Maar ja, ik begrijp dat je IETS wil en wel NU (uuh volgende week).
    Hoop zo voor je dat het lukt.
    Heb je asmatische bronchitis? Ook omdat je vriendin in Davos zit. Mijn oom heeft daar ook heel wat jaren doorgebracht, thuis en weer weg, het hielp wel,maar zoveel van huis....

    Strekte maar weer!!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse,

    Paar dagen je blog niet lezen en ik ben een uur bezig om alles in te halen. Lekker is dat! Spannend allemaal om het maar eens luchtig te zeggen. Heb je voor mij ook slaapplaats daar als ik een keer langskom? Kom in ieder geval nog een keer voor je weggaat, heb je immers nog veel uit te leggen. We spreken elkaar weer.
    Groet en knuffel Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Geeft niks die paal,als ze maar opschieten om naar Groningen te gaan toch!....hopelijk wordt je niet ziek,ik ben aan de bak geweest van zaterdag14.00 tot zondag 13.00 en weer op zondag om 23.00 begonnen tot vandaag 16.00,veel personeelstekort,de rest van de week ook aan de bak,maar zo kan ik ook snel mn uren van afgelopen 2 weken inhalen,probeer wel van de week langs te komen hoor,maar dat hoor je nog.
    Nou ilsie hou je taai,horen elkaar
    dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen