zaterdag 9 april 2011

ziekenhuis dag 31

Ohw, wat was gisteren een rotdag zeg. Heel de dag overgegeven, alleen maar gal. Ik vraag me af waar dat vandaan kwam, hele golven tegelijk, gedver, wat was dat vies! Tussen het overgeven door echt alleen maar geslapen, heel de dag, was nog te beroerd om tv te kijken. Gisteravond na het bezoek ook gelijk weer in slaap gevallen tot vanmorgen half 8. Gelukkig heel de nacht door geslapen, zonder over te geven en toen ik wakker werd gelukkig ook niet misselijk. Zelf een knorrende maag! (Ja, als je normaal hele dagen vol wordt gepropt en nu een hele dag niks krijgt zou ik ook gaan knorren, haha!) Maar goed, net een beschuitje gegeten en al mijn pillen (ook dat ging gisteren niet) en ik moet zeggen, alles zit er nog in en ik ben niet eens misselijk. Hopelijk is die episode dus weer voorbij! Van douchen is jammer genoeg niks meer gekomen gisteren. Ik was nog te beroerd om recht op in mijn bed te gaan zitten. Of tenminste, dan ging mijn maag gelijk weer in protest, dus maar op bed gepoedeld samen met de verpleging. (hóé erg is dát!?) Maar goed, het kon echt even niet anders. Nu is de kamer nog wel aan het draaien, dus ook vandaag stel ik mijn weg naar de douche nog maar even uit. Misschien vanmiddag, anders morgen. Gelukkig kan ik niet in een spiegel kijken, dan moet ik halsbrekende toeren uit gaan halen en daar heb ik én geen lucht voor én geen zin in, haha!

Verder gaat alles zijn gangetje. Weinig nieuwtjes. Gisteravond was mijn saturatie goed, dus kapje met 12 weer omgewisseld voor een brilletje met 6 en dat gaat ook goed tot nu toe. Niks te klagen dus vanmorgen. Ik lig lekker alleen, heerlijk rustig. Ga zo nog even slapen. Ik ben wel vre-se-lijk moe. Misschien vragen de crisissen en IC opnames  toch meer van mijn lijf dan ik in eerste instantie dacht. Maar goed, ik kan als het zo door gaat lekker het hele weekeind een beetje uitrusten en spullen opruimen zodat ik maandag ochtend fris en fruitig (nou ja, min of meer, haha) in de MICU kan. Het begint nu toch wel erg dichtbij te komen hoor! Nog maar 2 nachtjes.......spannend!!

3 opmerkingen:

  1. hallo goedemorgen ben blij dat je je beter voel, misschien was alles wel te veel , spanneningen enz . je bent het kwijt dat is belangrijk . ik ga strakd met dunja mee voetballen in kerkdriel ja niet naast de deur . nou meid het is bijna zover rust goed uit dat je in groningen je eigen wat beter voel. groetjes van ons uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ilse,
    Ik heb van je moeder gehoord dat je een blog bijhield. Ben meteen gaan kijken en heb je sindsdien gevolgd.
    Meisje, meisje wat krijg jij het voor je kiezen!
    En wat blijf je er opgewekt onder. Knap hoor!
    Ik wens je maandag een goede reis naar Groningen. Hopelijk slaat de behandeling daar aan.
    We denken aan je!
    Een dikke kus van je kleuterjuf van heel lang geleden,
    Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ilse,

    Klinkt nog styeeds niet top maar wel een klein beetje beter! Hopelijk is de rest van de dag ook aardig gegaan. Wel spannend om naar Groningen te gaan en laten we hopen dat de behandeling daar nou eens wel werkt. Heb je morgenochtend nog een gaatje voor bezoek of is het te druk of ben je te moe? Hoor het wel. Liefs van ons.

    BeantwoordenVerwijderen