zondag 7 november 2010

Zondag 7 november, birthdayyy!!!!!

HAAAAAAAAAAAAA vandaag is mijn verjaardag!!! 24 keer HOERA voor mij, yyeeeeeeeeeeeyyy!!

Kijk allemaal even naar hoe vroeg ik er bij ben vandaag! Geloof me, dit is het aller aller vroegst sinds de start van mijn blog. En ook de enige keer en laatste keer hahahaaa! Maar het heeft een goed en leuke reden; Ik heb net mijn eerste feest gehad, compleet met cadeautjes, slingers, muziek en jip en janneke champagne!! De nachtdienst kwam net na 12 uur zingend binnen met Djuna!! (een vriendin die hier ook ligt) ZO leuk en lief!! Dus de eerste cadeaus zijn binnen, de eerste (heerlijke) koek die ik van haar kreeg ook ;-) Inmiddels zijn we ruim een uur verder en is de champagne leeg en de slaap verdwenen. Vooral omdat er net ook foto's zijn gemaakt, die Djuna nu op haar blog gaat zetten!!! AAAAAAAAHHH, das dus echt te erg!! Ik met mijn slaap-prednison-hoofd om 00.15 's nachts op de foto!!! Dus ik moet moet moet ze per se eerst zien voor ik weer ga slapen. Voor iedereen die nieuwschierig is, ze staan op www.almijnlongen.blogspot.com. Maar t is op eigen risico hoor!..... Ennu, niet mij uitlachen he!? (k was echt net nét wakker!!).....Weltusten..... voor straks..... :-D

21 opmerkingen:

  1. happy birthday!!!!!!
    vader van Djuna...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hiep hiep hoera van harte gefeliciteerd van ons
    ondanks dat je in het ziekenhuis ben een hele gezellige verjaardag .niet druk maken over de foto,s zo slecht sta je er niet op en het was toch leuk bedacht.lieve meid de groetjes en veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOERA HOERA,
    Lieve Ilse van harte met je verjaardag.
    We komen zo naar je toe, om heerlijk een taartje te eten. En die foto's ze zijn heel erg.......................COOL.
    Geniet vandaag van je grote feest.
    Dikke kus van Daan Bram Wendy en Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van hart gefeliciterd met je verjaardag.
    Groetjes Veronica
    (een blogvolgster van Djuna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilse,

    gefeliciteerd hoor van ons allemaal! Dat het maar net zo gezellig mag worden als dat het vannacht al was...!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ilse!

    Gefeliciteerd!!
    Ken je me nog? :p En is Bart al naar huis? ;)

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb net ff je blog doorgelezen en tis me nogal wat, constant die ontstekingen. Mag ik vragen wat je hebt? Want dat is mij niet helemaal duidelijk.

    Fijne dag vandaag!

    groetjes Tamara (djunabloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ilse

    gefeliciteerd met je verjaardag,veel plezier vandaag groetjes christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik las en zag op de blog van MissPiggy dat je jarig bent! ;)
    Hopelijk kun je er in het ziekenhuis vandaag een beetje een feestje van maken!

    Liefs, MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou meid vanharte he dat het maar een leuke dag mag worden ik haal het wel in , het gebakje bedoel ik .maar maak je niet te druk anders krijg je er last van . dikke kus van ons uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je verjaardag Ilse. Wat een feest vannacht! Echt geweldig. Het zal vandaag ook vast gezellig zijn. Geniet er maar van.
    Liefs, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He die Ils
    Ben net weg maar heb alle fotos effe bekeken leuk hoor
    Fijn dat opa mee kon he,nog een prettige dag hoor,bellen morgen weer
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Sanne; natuurlijk ken ik je nog!! En ja Bart us vrijdag naar huis gegaan...
    @ tamara; wat ik heb... Geen idee! Ze weten het hier ook niet. Voorlopig komen we niet verder dan steeds terug kerende ontstekingen....
    @ iedereen van djuna's blog; allemaal bedankt voor jullie felicitaties en leuk dat jullie ook eens een kijkje hebben genomen op mijn blog!! Super gezellig al die reacties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Ilse,
    Heel erg gefeliciteerd en ik zag dat je al vroeg aan feesten was vannacht ga zo door en maak er maar een mooie dag van!

    Thomas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Ils,

    Gefeliciteerd! Geniet er lekker van. Ga nu even kijken naar de foto's ben toch wel nieuwsgierig!

    Groet en fijne dag. Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee meis,

    Van harte gefeliciteerd he? Ik hoop dat je een fijne dag hebt. Wat tof dat Djuna vannacht even langs mocht en kon komen, dat zal gezellig geweest zijn! Ik heb vrijdag op t punt gestaan in te checken, maar besloot mn verjaardagsfeest toch maar gewoon hier te houden, sorry;-)
    Ik las trouwens dat je ook naar Groningen moet waarschijnlijk? Kunnen we gezellig samen, ervan uitgaande dan maar dat ze daar wel een lotx aandurven bij me. Dat hoor ik donderdag, ik knijp m eigenlijk wel, denk er toch steeds aan. Stel dat ook zij nee zeggen, dan zeggen ze t in Rotterdam ook en Utrecht is al afgehaakt..... Beetje een foute droom eigenlijk, het wordt tijd om wakker te worden!!
    Meis, ik ben vandaag zo gaar dat ik t echt niet redde. Maar ik ga mn best doen van de week even langs te komen, durf niets te beloven want ik heb ook weer steeds koorts en met 5L nog altijd die lekkere koppijn en hartkloppingen en zodra ik meer doe dan op de bank zitten worden mn lippen en nagels weer blauw, dus echt lekker gaat t niet. Gelukkig is er weer niets gekweekt dus moet ik t zien te redden met cipro. En zoals ik me voel weet ik haast zeker dat t die Pseudomonas weer is, of anders in elk geval een andere niet lieve bacterie, maar dit is geen granuloom-reactie, dat voelt anders.
    Pff wat een gezeik weer he, ik mail je vanavond of morgen wel even, ook over n cadeautje;-)
    Liefs en dikke knuffel van Noekie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ilse,

    Las bij Dunja dat je jarig bent.

    Van Harte Gefeliciteerd Ilse.

    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Ilse,

    Van Harte Gefeliciteerd van ons allemaal. Je kado volgt nog uiteraard!
    Enne, we vergeten je echt niet!

    Liefs Marga, Arnold, Marnix en Veerle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ik bedoelde: Heb jij ook CF?:P en PSeudomonas? En sta je op de wachtlijst voor nieuwe longen?

    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @ Tamara; Nee, ik heb geen CF. Als kind heb ik altijd simpel astma gehad, gewoon niks byzonders zoals zo'n beetje half nederland. Tot ik bijna 7 jaar gelelden ineens een longontsteking kreeg. Naja, kan gebeuren. Opgenomen, behandeld en een week later naar huis. Maar na 2 weken was de ontsteking terug, dus opnieuw opgenomen en behandeld. Sinds die tijd keren er steeds opnieuw, steeds heftigere ontstekingen terug in mijn longen. Zo heftig dat ik zelfs een paar keer op de IC ben beland. Daardoor zit ik nu ook (bijna) altijd aan het zuurstof, ook thuis en gaan mijn longen steeds verder kapot.inmiddels blaas ik lf van 16% wat in betere tijden weer hoger word hoor (thank god!) Maar het laatste half jaar ben ik niet meer boven de 56% gekomen, terwijl dat 'vroeger' gewoon 80% was... Maar omdat ze geen OORZAAK kunnen vinden (zoals cf, een afweerziekte, wat dan ook) kunnen ze alleen steeds opnieuw de infecties behandelen met ab en pred wat de laatste jaren steeds slechter aanslaat. Daardoor lag ik van de zomer 12 weken hier, toen was ik 3 weken (ziek) thuis en nu lig ik er ook al weer bijna 7 weken.... Nu heb ik dus van alle meds steeds hogere / zwaardere doseringen nodig en een lichaam dat steeds verder naar de kl*te gaat om het maar even zo te zeggen van alles voor mijn longen. Ik sta niet op de lijst voor een transplant omdat het officieel dus nog steeds geen andere naam dan astma heeft... De Pseudomonas wordt dan wel, dan niet gekweekt. Meestal heeft hij nog 1 of 2 vriendjes bij zich... En soms zijn de 'vriendjes' alleen is de psodo even zoek, wahahahaa, snap je het nog? k zit een beetje gek in elkaar hoor! Hoop dat het een beetje snapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik snap het, maar wat een raar verhaal zeg! Maar je mag niet op de wachtlijst omdat je slechts astma hebt? (althans zo benoemen ze het) Maar als je zo;n slechte longfunctie hebt maakt het toch niet uit of je no astma of CF of COPD hebt lijkt me... Ik lag vorig jaar naast een meisje en die had ook een of ander iets aan de longen wat ze niet konden diagnosticeren. Die is op de wachtlijst gekomen en getransplanteerd uiteindelijk.. Maarja miss ligt het bij jou nog wat anders. Waarom ik het me nl afvroeg, omdat je Prograft kreeg, en dat is een antiafstotingsmiddel wat je krijgt na transplantatie. Daarom vond ik het zo vreemd;) Daar gaat je afweer toch ook van achteruit? Dus waarom zou dat helpen vroeg ik me af:P Naja een heleboel vragen komen er dan in me op, je hoeft ze niet allemaal te beantwoorden hoor. Ik ben gewooon een klein beetje nieuwsgierig;)

    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen