vrijdag 5 november 2010

Vrijdag week 7 dag 44

Vannacht lekker geslapen. Onndanks dat vandaag toch erg moe en last van spierpijn door de prednison. Verder gaat het vandaag wel goed. Nog geen dokter gezien. Ik denk dat ik die precies mis gelopen ben toen ik net op de foto ging. Zoals meestal werd ik een half uur te laat geholpen en moest ik daarna nog eens heel lang wachten voordat ik terug werd gebracht naar de afdeling. Zo ben je voor een 'x-torax' die zo'n 10 minuten duurt al snel zo'n 1,5 uur onderweg. Heel handig allemaal.


Vandaag gaat Bart (mijn buurman) naar huis. Ik hoop dat ik tot maandag alleen blijf liggen. Dan kunnen we zondag mijn verjaardag gewoon op mijn 'eigen' kamer houden. Dat is wel zo makkelijk. Maar 'de beddendrul is heel hoog'. Tsja, wanneer niet... Nou ja, we zien wel, kan er toch niks aan veranderen.


Verder dus weinig nieuws. Misschien dat de zaalarts
nog terug komt, maar ik denk dat zij (als ze al komt) ook geen nieuws heeft. Gewoon maar weer wachten tot de medicijnen werken..

4 opmerkingen:

  1. He die Ils
    Ha ha nu kunnen we gewoon heel de dag op die ballon slaan.
    Hoop niet dat de arts precies om 15.00 komt,zie je zo,praten we bij
    kus liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dan weer! Op naar je verjaardag maar. Hoop dat je een beetje verwend wordt door iedereen. Dat verdien je wel. Fijn weekend alvast. Ga vanavond ud naar Sparta. Weer ziet er goed uit. Lekker nat worden. Groetjes van iedereen hier in het Zwijndrechtse.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo als je niemand naast je wilt , dan geef je je ma een klapje niet te hard valt flauw en blijft naast je liggen. dan hoef ze ook niet heen en weer te rijden. groetjes tot snel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx dordt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi ILse,
    Lekker weertje buiten. Marcel en Jaap zijn vast lekker nat aan 't worden bij de voetbal. Bedankt voor je kaartje mijn vader en moeder vinden het erg leuk. Groetjes en tot morgen maar weer.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen