maandag 1 november 2010

Maandag week 6 dag 40

Vanaf gisteravond ben ik weer wat benauwder en heb ik meer pijn en meer zuurstof nodig. Dus dat is niet zo goed. Ik was zelfs zo benauwd dat ze gisteravond de dokter nog voor me hebben gebelt, maar die had het druk, dus die kwam niet. "Want ze weten toch niet wat ze moeten doen". Nou fijn is dat, ze nemen niet eens meer de moeite om even te komen kijken. Druk of niet, de verpleging belt niet voor niks met de zondagavond, maar ja, wie ben ik.

Vannacht wel lekker geslapen. Vanmorgen nog hetzelfde als gisteren. Nog benauwd en pijn. Denk dat er weer een nieuwe ontsteking zit te broeien. Maar er is vandaag geen bloed geprikt, dus niemand kan zien hoe het zit met de ontstekingswaardes en zo. Morgen zal er wel geprikt worden......De artsen moeten nog komen, dus dan zal ik het wel horen.

Verder heb ik een topochtend. Ik had net mijn flesje water bijgevuld en ik was naar de wc geweest, kom ik terug, zegt de schoonmaakster: 'je kastje is nat, je moet er maar even een ander kleedje op leggen'. Dus ik zo; Hoe komt mijn kastje dan nat? En ik ga er geen ander kleedje op leggen, heb ik even geen lucht voor. "Ja, ik liep tegen je kastje en toen viel je flesje om". Fijn, alles zeiknat, heel mijn blad, alles wat er op stond, maar gelukkig mijn laptop niet. Dus ik mijn flesje opnieuw gevuld en ik laat me buiten adem op mijn bed vallen. Wat denk je? Pyama broek zeiknat. Was ze vergeten te zeggen dat het ook over mijn bed was gegaan. En niet te weinig ook, dwars door mijn 2 dekbedden boven én onderlaken. Kon ik dus de verpleging gaan bellen voor een droog bed. Wat ook ruim een kwartier duurde voor er eens iemand kwam, want ook hun hebben het oh zo druk. Fijn als je al niet lekker bent en denkt na de marathon (de wc) gelopen te hebben even op je bed uit te kunnen puffen... Dus jullie snappen het al, ik heb een topochtend. Ik denk dat ik de rest van de dag maar over sla.. (haha!)

3 opmerkingen:

  1. He die Ils
    Jeetje wat gaat dat toch snel he je kut voelen,dacht dat het gisterochtend nog wel ging,nu lees ik dit allemaal,maar de dokter had gisterochtend toch wel tijd voor je buurman,die zieke ha ha,gisteren een zeer rustig dienstje gehad,vandaag huisvrouwtje spelen,en de dag overslaan ga niet lukken joh jammer he anders deed ik ook mee maar dan moet alles wel doorgaan,vooral dat huishouden doen ha ha,nou joh hou je taai,dopje op je flesje water,en niet bewegen,ok? bel je nog xx Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Het is alweer een paar dagen geleden maar wat een verhalen. Handige schoonmaakster had zij niet even je bed kunnen verschonen en de boel op kunnen ruimen maar daar had ze waarschijnlijk geen tijd voor ha,ha.Hopelijk komt er gauw een uitslag over het onderzoek in Gouda. Hier gaat alles zijn gangetje. De oudste twee zijn met de toetsweek begonnen. Zij zijn volgens mij vrij relaxed ik minder. Slaap lekker voor vannacht en tot morgen maar weer.
    Groetjes,Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ilse,
    M'n laptop had een virus, moest gemaakt worden...heb je berichtjes gelezen....d'r kan wel een soap van je gemaakt worden....hoezo saai in het ziekenhuis.....helaas heb je weinig positiefs meegemaakt.....houdt de moed erin!!
    Slaap lekker....
    Groetjes, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen