zaterdag 6 november 2010

Zaterdag week 7 dag 45

Wat een rotnacht heb ik gehad! Lig ik lekker alleen, vind mijn infuus het nodig om de HELE nacht om het kwartier te gaan piepen! Om niks, dat ook nog. Heel fijn. Dus nu ben ik kapot en heb ik een hoofd dat ieder moment kan ontploffen. Tenminste, zo voelt ie wel aan. Bah.

Gisteren geen nieuws van de foto, dus die was goed. Gisteravond kwam mijn eigen longarts nog evan langs. Maandag ga ik beginnen met 'altenatieve medicijnen vernevelen' (=inhaleren) . En verder verwachten ze toch wel veel van Groningen. Daar gaan ze dus in Maart / April weer starten met de behandeling waarbij ze de spieren in je longen van binnenuit verwarmen waardoor ze niet meer kunnen verkrampen. Dat zou voor mij al een heel stuk schelen. Eerst wist ze nog niet zeker of ze me daar wel wilde hebben ivm het hoge risico en zo, maar nu gaat ze alles op alles om me er tegen die tijd zo snel mogelijk naar toe te krijgen. Ik word dan zowieso daar een tijdje opgenomen. Handig, haha! Ik denk dat ik me dan wel redelijk Remi ga voelen, in het verre Groningen, maar goed. Daar komen we wel weer over heen. Het enige altenatief is het buitenland, maar daar staat mijn eigen arts (en ik zelf ook niet) achter. Ivm weer het grote risco, de taal etc.... En waarom ver weg als het ook hier in Nederland kan. Maar goed, dat is dus allemaal een beetje op de lange baan. Maandag die alternatieve inhalaties dan, en verder blijft alles even zoals het is.

Vandaag een rustig dagje, stilte voor de storm van morgen, haha! Maar dat is niet erg, gaat de dag lekker snel. Strakkies vast wat kleine dingen voorbereiden voor de "PARTY" van morgen. Ik heb net een wensmenu in mogen vullen, voor de maaltijd. Wahahahaaaa, vorig jaar was de bedoeling saté met satesaus en friet en fruit met slagroom. Wat kreeg ik? Saté met slagroom en zonder satesaus of friet; Later (ruim 2 uur!) fruit met koude satésaus. Nou, dat was me echt een feest, haha! Kijken of het dit jaar beter gaat! ;-)

4 opmerkingen:

  1. Waaa ik zou kiezen voor t buitenland! T verre buitenland dan wel he, waar het zonnig is en het ZH aan een heerlijk strand met palmbomen ligt...
    Als je dat gaat doen, mag ik dan mee?

    Nee grapje hoor, ik vind het best heftig allemaal al die plannen!
    Ik hoop zo dat het iets voor je gaat doen!

    Maar eerst morgen je PARTYYY!!!
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Nou dat verre buitenland maar niet hoor,Groningen is al het verre buitenland en soms Rotterdam ook want daar begrijpen ze jou taal ook niet altijd ha ha.Ik heb al voorgeproefd van je gebakjes hoor,lekker.
    Tot morgen liefs Liesbeth en de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, Het was in ieder geval niet saai zoals ik lees. Verre buitenland met uitzicht op strand en palmbomen lijkt mij ook beter als het platte land van Groningen. Veel plezier morgen. We houden contact. Wij een kut dag. Broer van mn vader overleden en mn vader vond het nodig om zelf de deur open te doen dus...... die viel. Wij naar ziekenhuis maar gelukkig niets gebroken. Kan alleen maar weer beter gaan morgen.

    Groetjes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse, als ik al jouw verhalen zo lees van de afgelopen periode over de behandeling die je krijgt, kan het er in Groningen alleen maar beter op worden! Belachelijk hoe ze met je omgaan, als ik het lees vind ik het erg frustrerend en dat zal voor jou helemaal het geval zijn als je je ook nog zo shit voelt. Is er voor jou geen ander ziekenhuis in de tussentijd mogelijk waar ze meer kennis hebben van CF voor een betere behandeling?. Manlief en ik zijn trouwens erg tevreden over het UMCG. Go girl en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Gelukkig heb je een lieve gezellige buurvrouw, groetjes Claudia D.

    BeantwoordenVerwijderen