zaterdag 13 november 2010

Zaterdag week 8 dag 52

Zo, goeiemorgen. Ik dacht net ik ga nog even liggen, maar word net wakker! Oh oooohhw beetje laat voor mijn blog!

Vandaag een saaie dag. Verwacht geen bezoek van dokters of zo. Gisteren is besloten om toch de ab maar weer te starten omdat mijn ontstekingswaardes toch nog aan het stijgen waren...
Dus nu krijg ik alles weer. Maar ik heb een deal gesloten. Ik krijg nu 12 uur achter elkaar ab. Dus niet om de 6 uur. Dan hoeven ze 's nachts niet bij me te zijn, alleen 's morgens om 6 uur en 's avonds om 6 uur. Kijk, dat scheelt hè?! Kan ik lekker doorslapen! De buurman is vanmorgen ook vertrokken, dus dat is wel lekker voor het weekeind... De beloofde PICClijn die ik "ergens deze week" zou krijgen heb ik (zoals verwacht) niet gehad. Volgens de zaalarts zou het donderdagmiddag of UITERLIJK vrijdagochted gebeuren. Nou, gistermiddag nog steeds niks. "Nee, maar het gaat écht vanmiddag nog gebeuren hoor, het móét gewoon, aldus de zaalarts. Dat heeft ze tot 4 uur volgehouden. Toen kwam ze met het verhaal dat er "geen lijn was". Ow ja, natuurlijk, en die was er gisteren en vanmorgen natuurlijk wel, vandaar dat ze me al die tijd zoet gehouden heeft met mooie praatjes. Het is tenslotte ook maandag pas aangevraagd he, dus ze hebben maar een week de tijd gehad om er 1 te bestellen...... (of zelf in elkaar te knutselen, zels dát moet te doen zijn in een week volgens mij, maar goed) Als deze te erg gaat ontsteken het weekeind "moet hij er maar uit en dan even een gewoon infuus". Nouououou.... Dat geloof je toch zeker zelf niet hé, dokter zaalarts?! Ten eerste heb ik dat ding niet voor niks, IK BEN NAMELIJK NIET MEER TE PRIKKEN, OOK NIET DOOR ANESTHESISTEN en ten tweede, als er dan na een poging of 10 er ein-de-lijk 1 op een onmogelijk plaats zit kan die er standaard na de magnesiumgift weer uit omdat bloedvaten en  magnesium elkaar niet zo aardig vinden....Duuuuuuuuuuuuuusss, als er niet geregeld kan worden dat ik een nieuwe krijg blijft deze gewoon zitten. Het is ook niet te geloven. Was eerst het probleem dat er wel een lijn was maar geen mannetje om hem erin te zetten, gisteren was er wel een mannetje maar nergens in dit "grote academische ziekenhuis" een lijntje te vinden, yeah right!


Nou ja, ik leg me er maar bij neer, kan er toch niks aan veranderen, maar irritand vind ik het wel. Verder dus alles rustig en geen nieuws, gewoon maar afwachten tot het weekeind voorbij is. Straks Sint kijken op tv en vanavond mijn schoen zetten, wie weet!.... ;-) (hoop dat hij me nog wel een beetje aardig vind, haha!)

3 opmerkingen:

  1. ha, wat enn gezeur allemaal met je piklijn!wij zitten in scheveninen. leuke dingen gedaan vanavond maty ooppins groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gedoe allemaal zeg met die lekkere lijn van je , wat weten ze wel, is daar ook een klachtenbureau? nou ik ga me voorbereiden op morgen ik denk wel dat het leuk wordt. je kan het zien he .je weet het groetjes uit dordt.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilse,
    Het gaat weer lekker. Ik snap niet dat die zaalarts nog aan je bed durft te verschijnen. Rustige dag hier met sporten. Voetbal allemaal afgelast alleen de korfbal ging door. Nu gaan we ik hou van Holland kijken, vinden Pim en Jaap helemaal geweldig. Ik hoop dat het met de piklijn goed blijft gaan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen