dinsdag 9 november 2010

Dinsdag week 7 dag 48

Vannacht lekker geslapen. Gisteren een nieuwe buurman gekregen, maar ondanks dat dus goed geslapen. Gistermiddag longfunctie geblazen, die was verbeterd! De lasix verneveling heb ik gisteren niet gehad. Ik had met mijn eigen longarts vrijdag afgesproken dat ik er gisteren mee zou beginnen, maar de sticker was niet uitgeprint of zo, dus dat moest met de arstenvisite gevraagd worden. Tijdens de artsenvisite wisten de artsen zelf ook niet of het nou wel of niet moest. Dus ik zo JA HALLOW, DAT IS VRIJDAG TOCH MET MIJN EIGEN LONGARTS AFGESPROKEN, DUS WAT IS NOU HET PROBLEEM? Nee, nee, nee, dat moest eerst weer met haar overlegd worden, want nu ging het best goed en ze wisten niet of het dan juist wel of niet moest. Oké, later in de middag komt de zaalarts terug om te zeggen dat ik er toch maar mee moest beginnen, maar wat er kwam, geen verneveling. Navraag bij inmiddels de avonddienst leidde uiteindelijk tot de conclusie dat we beter tot morgen konden wachten omdat ik er benauwd van zou kunnen worden, en dat is natuurlijk niet handig met de avond. Nee, oké, dan morgen maar..... En je voelt hem al aankomen waarschijnlijk. Net vraag ik er weer om en wat krijg ik als antwoord? Nee hoor, dat kan ik je vandaag nog niet geven, want er staat bij dat er 9 november eerst ovelegd moet worden. ZUCHT.... Dus ik zo, ja maar dat is gisteren al uitgebreid gedaan... Maar nee hoor, dus nu moeten we WEER wachten tot de artsen geweest zijn. Fijn, zo ben ik er volgende week ergens vast wel mee gestart... Echt af en toe.......Ow ja, en ik krijg nog een nieuwe picclijn ergens deze of volgende week. Dit vat is een beetje aan het irriteren, dus tijd voor een nieuwe. Ik ben benieuwd hoe lang ik er op moet wachten. Een collega-picclijn-drager moest er ruim 2 weken op wachten, haha! Dus ik ben benieuwd!

Verder weinig nieuws. Gisteravond is Marcel geweest, was gezellig. Lekker veel fruit gehad, dus met de vitamintjes zit het wel goed!

3 opmerkingen:

  1. Ha, ben ik op bezoek geweest, lees ik toch nog allemaal nieuwe dingen. Je maakt toch veel mee he in zo'n ziekenhuis. Vond het ook gezellig. Je kan altijd nog in de fruithandel gaan als je teveel hebt. Nou een fijne dag weer en hopen dat het weer een beetje beter gaat. Ik vond het echt een stuk beter dan de vorige keer.
    Groejes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo nou ik lees het al weer nog niets wijzer geworden. nou vanmorgen heb ik mijn handtekening gezet onder een contract (huwelijk) van jim en sher ja het was snel maar oke . zijn nog wat wezen drinken en toen naar huis. ik had het koud. maar nu de volgende dan is alles achter de rug he he. rust. groetjes en hou je rustig he dordt xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilse,
    Het gaat weer lekker. Werken gewoon langs elkaar heen. Schiet voor jou niet echt op. Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen naar Ikea. Inkopen doen voor de zaak van Jaap. Zijn met een grote verbouwing bezig. Slaap lekker.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen