dinsdag 2 november 2010

Dinsdag week 6 dag 41

Vannacht lekker geslapen! Gistermiddag ben ik nog op de foto geweest. Links en rechts waren ontstekingen te zien. In mijn bloed waren de ontstekingswaardes ook aan het stijgen. Gisteren waren ze 79. Vandaag is er op nieuw bloed afgenomen. Als ze verder stijgen wordt er denk ik weer AB gestart, anders niet. Heb gisteren wel magnesium gehad, dat heeft iets geholpen, het zit niet meer zo 'dicht'. Ze wilde ook de pred ophogen, maar daar voelde ik niet zo veel voor, dus proberen ze het eerst met alleen magnesium. Ben benieuwd hoe de ontstekingswaardes vandaag zijn. Als ze niet zo explosief gestegen zijn is het misschien toch mogelijk om op den duur mét de proggraft naar huis te gaan! Even afwachten dus.......

3 opmerkingen:

  1. Hee meis,

    Ik heb gisteren mn laptop niet aangehad en mn telefoon gelaten voor wat ie was, heb veel te veel gedaan van t weekend (eigenwijs, je weet dat je ervoor moet boeten maar kom op zeg, mogen we zo af en toe nog wat??) en gisteren was dus echt een bukdag. Heb niet gebeld want ik denk dat ze toch zeggen dat ik eerst die ciproxin af moet maken (donderdag is die kuur klaar, dan gaat ie nu écht niet meer werken hoor, in elk geval niet zodanig dat ik na donderdag van die infectie af ben, maar wederom; wie zijn wij?) want verder weten ze het toch niet. Bovendien vier ik mn verjaardag liever gewoon thuis, ik heb gelukkig weer een nieuwe base unit vloeibare O2 en die kan tot 25L, zondagavond heb ik m ook op 6L gehad en liep ik nog als n smurf door de kamer. Maargoed in noodgevallen ben ik niet afhankelijk van die concentrator.
    Lekker dat ze bij jou ook experimenteel gaan beginnen. Ben benieuwd wat voor troep ze bij jou gaan proberen, ik heb ook n waslijst aan rare dingen gekregen en 9 van de 10 keer was t nergens goed voor. Vind het met die prograft ook maar vaag eigenlijk.
    Nou, ik ga maar weer eens stoppen, mn zout (jouw zout;-)) is op dus ik ga die vernevelaar even in n sopje gooien en dan naar Dorus voordat ik kan dweilen. Sterkte daar weer, ik denk aan je!
    Liefs en dikke knuffel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ils,

    Afwachten maar weer. Ontstekingswaarden zijn in ieder geval niet zo hoog als eerst. Kijken of het niet te snel slechter wordt. Zou mooi zijn als ab wegbleef. Ik weinig bijzonders te melden. werk, thuis, eten, sport kinderen, borrel, slapen enz enz. Kortom is ook niet heel spannend. fijne dag groetjes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, hoi,
    Hopen maar dat de ab weg mag blijven en dat de waardes niet teveel stijgen. Hier weinig bijzonders kids liggen op bed en Jaap zit in Duitsland dus ik duik nog even achter de tv. Ik kijk graag naar law and order en ga dat nu dus lekker doen. Weltrusten en slaap lekker.
    Groetjes,Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen