donderdag 11 november 2010

Donderdag week 8 dag 50

Zo, vandaag dag 50, wat een mooi rond getal. Niet dat ik daar trots op ben hoor, haha!

Vannacht lekker geslapen. Gisteren na het groot overleg kwam mijn eigen longarts om te zeggen dat als ik het zelf zag zitten ik wel naar huis zou mogen. Als ik het niet zag zitten mocht ik ook blijven, ik mag dus zelf 'kiezen'. Dus gisteren is alle iv medicatie gestopt. Vandaag kijken we even hoe het gaat. Als alles goed gaat, mag ik dus ws morgen weg! De zaalarts was net hier, en die hoorde dat het toch wel weer wat aan het piepen was van binnen. Dat had ik zelf ook wel door, want je hoort het zo ook wel, haha! Maar goed, misschien gaat het in de loop van de dag vanzelf beter en kan ik morgen gewoon weg. DUIMEN maar! Ik verlang wel weer naar mijn eigen bed en spullen, haha! Verder word er straks nog bloed geprikt en misschien een foto gemaakt, daar moest ze nog over overleggen, maar dat zie ik vanzelf wel... Verder is het dus even afwachten wat de dag gaat brengen....

3 opmerkingen:

  1. Ha meid,
    Ik ga zeker voor je duimen dat je echt naar huis mag morgen! Er komt een kaartje aan, maar als je idd thuis bent, sturen ze hem wel door!
    k Hoop echt dat deze opname nu gauw voor je voorbij zal zijn en dat dat gepiep gauw stopt! Dat mogen 'kiezen' is herkenbaar trouwens :) Ik weet dan wel wat ik kies :)
    He, sterkte vandaag weer! k Hoop gauw goede berichten te lezen op je blog!
    Groetjes
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou mooi zijn! Moeten ze echter eerst niet kijken of de ontstekingswaarden laag blijven zonder ab of zit je al een aantal dagen zonder ab? Nou ik duim voor je dat je lekker naar huis mag. Mag ik dan nog wel eens langskomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja het zal niet gek zijn dat je naar huis mag , maar het moet wel echt goed zijn , want anders!!!!!!!!!!!!!!!! balen maar weer terug dat is ook niets. nou het is vandaag K weer , koud en heel veel regen. je zal zo elke dag wel pyama dag willen. maar ja . Groetjes uit dordt. xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen