donderdag 18 november 2010

Donderdag week 9 dag 57

Vannacht  lekker geslapen. Lang ook, ben gisteravond al om 21.45 gaan slapen. Om half 3 wel even wakker geweest, had pijn in mijn buik en misselijk en zo. Nog steeds een beetje, maar ach, dat is goed voor de lijn zullen we maar zeggen, haha! ;-)

Verder gaat het vandaag wel wat minder goed met mijn longen. Ik ben meer benauwd en heb meer zuurstof nodig. De artsen vonden het ook weer "dicht" zitten. Duuusssss, jawel, we beginnen wéér met AB, pred omhoog en magnesium. En ik ben OPNIEUW aangemeld voor een picc lijn. Tot die tijd krijg ik een gewoon infuus. Dat die na 1 magnesiumgift alweer sneuvelt tjsa,..... "moeten toch wat nu", maar proberen.... Als ze hem al geprikt krijgen tenminste. De anethesist komt er vandaag voor. Tenzij er vandaag een picc lijn geplaats kan worden, dan hoeft dat allemaal niet, maar die illusie laat ik maar voor wat die is. Ik denk dat ik heel, heel blij mag zijn als ik hem morgen krijg....

5 opmerkingen:

  1. Ha meid,
    Wat balen weer dat het weer zo'n stuk minder gaat...! Hopelijk kmot de picc toch vandaag, zou een meevaller zijn :)
    Sterkte, k denk aan je!!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse,
    Jammer om te lezen dat je toch weer aan de ab moet. Je had er denk ik zelf al ernstig rekening meegehouden maar je blijft altijd hopen dat het missien goed gaat! Nou balen. Ik heb verder eigenlijk ook niets leuks te melden. Klinkt wel heel depressief he? Is ook weer niet nodig. Sterkte en ik denk ook aan je!
    Groet en knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo daar met mij
    nou ja watmoet ik zeggen ik weet het niet.
    buiten is het koud en nat, ongezellige dagen. ik zit op de bank te borduren hans moet biljarten even rust Ha Ha nou groetjes en tot snel. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx oja uit dordt je weet wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Balen weer maar je zei het van de week al. Hopen dat de picc lijn er nu snel is. Nog bedankt voor je felicitatie. Nog niet echt gefeest maar de pannenkoeken waren lekker. Vandaag gewerkt nu nog even de rapporten doorlopen want die krijgen de kinderen morgen mee. Morgen hebben we weer een feestje want dan is José jarig. Hopelijk slaap je vannacht goed en gaat het morgen beter met je keelpijn en de andere vervelende dingen. Groetjes van hier.
    Anne-marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gatver, ze hadden die picc beter kunnen laten zitten, na drie dag al! pff.. Nou, heel veel sterkte! Hopen dat je picc er snel is!

    BeantwoordenVerwijderen