woensdag 10 november 2010

Woensdag week 7 dag 49

Vandaag een saaie dag. Woendag = groot overleg dag natuurlijk. Ik ben benieuwd of er nog iets nieuws uit gaat komen na mijn goede longfunctie van maandag. Gisteren uiteindelijk toch nog verneveld met het plasmiddel. Het is de bedoeling dat het op den duur de spieren in mijn longen meer ontspant. Ik ben benieuwd! Voorlopig heb ik het vandaag nog niet gehad en het medicijnrondje is al klaar, dus ik heb zo'n vermoeden dat ik er straks weer om moet gaan vragen....

Verder uuueeehm tsja, rustig dag voor de boeg dus. Maar dat vind ik wel lekker. Vannacht dankzij de buurman vrijwel niet geslapen, dus ga vandaag proberen om dat een beetje in te halen!

5 opmerkingen:

  1. WAAA JAJA spannend altijd hoor, de GOD!

    Hier wilden ze n capillare bloedgas naaaaaaaaaa hallowaa?
    Dus ja ik zei: of je haalt n veneuze uit mijn lijn en anders wacht je maar lekker tot HUI-maandag tsss.

    Maar er zal wel n idee achter zitten? Hahaha...

    Goed dagje voor jou!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dan weer,
    Het is toch wat met die buurmannen van jou. Volgens mij moet jij nooit aan een vent beginnen want dat wordt weinig slapen. Overdag dan maar een beetje rusten he? Sterkte weer vandaag.
    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse
    Het blijft ook maar het zelfde verhaaltje he,Communiceren is echt een probleem daar,volgens mij is dat in heel de zorg zo,maar wel kut als je daar van afhankelijk bent.
    Gisteren een dagdienst gehad,druk,druk,druk,niet met clienten maar met allerlei regeldingen,leek wel een adminisratief medewerker i.p.v begeleider,maar dat hoort er dan ook bij he.
    Vandaag huishouden en vanaf morgen weer aan de bak t/m maandag,ik kom misschien vanavond met je ma mee maar heb nog niets gehoord,nou joh misschien tot vanavond en anders bel ik nog
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,

    Jammer dat ze nog niet met het alternatieve middeltje zijn begonnen.
    Hopelijk slaap je vanacht beter.
    Wens je een fijne dag
    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ilse,
    Hopelijk heb je de "plasverneveling" toch nog gehad en gaat het op den duur werken. Hier alles zijn gangetje. Jaap in 't buitenland de grote jongens net terug van de voetbal en de rest ligt al lekker te slapen. Ik ga het zelf ook maar niet te laat maken want morgen moet ik werken. Groetjes en ik hoop dat je vannacht beter slaapt.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen