woensdag 3 november 2010

Woensdag week 6 dag 42

De bloeduitslagen van gisteren waren toch niet zo goed. Mijn CRP (ontstekingswaardes) zijn gestegen van 79 naar 143, dus zijn we gisteren toch weer begonnen met AB en hebben ze de pred weer verhoogd naar 60mg. Verder gisteren weinig nieuws. Het is nu maar weer afwachten tot de medicijnen gaan werken. Vandaag weer groot overleg dag, dus ws geen arsten op bezoek.....

Nu ik een nieuwe kuur heb is het zeker dat ik mijn verjaardag aanstaande zondag hier vier. Afhangkelijk van of ik wel of niet alleen lig is dat gewoon op mijn eigen kamer, of anders in een andere kamer op de afdeling. Maar daar is nu dus nog niks over te zeggen... In ieder geval is iedereen die taart wil komen eten as zondag welkom tussen 10.00 en 12.30 en tussen 14.30 en 17.30. Ik zou het fijn vinden als jullie van te voren aan mij of aan mijn moeder zouden kunnen laten weten of jullie 's morgens of 's middags komen......

4 opmerkingen:

  1. Hey, wat jammer allemaal weer! Ze maken in het ziekenhuis volgens mij altijd wel een feestje van je verjaardag met een feestmenu toch? Hopen dat de kok zijn best doet! Als het goed is wil ik vrijdagavond langskomen. Nou sterkte maar weer. Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kom 's ochtends EN s middag's goed?
    Waahahahaa of heeft dr. Baas dienst?
    In dat geval kom ik s nachts ofzo waahahaha LOL.

    Heb je wensen? (jaa behalve een betere FEV1 en zuurstof onafhankelijkheid? Want ik ben niet zo goed in het regelen van lucht.. srr..)
    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Ils
    Nou zeg kut,kut,kut,zo dat maar even gezegd ha ha
    Maar ik heb Joppie in huis hoor,nu nog de tijd hebben om het te brengen,wel voor zondag want zo,n klein zakje is niets met zijn allen ha ha,laat het je weten hoor.
    vanavond werken,komt
    een nieuwe jongen kijken in de flat,hij komt van het terrein,dus ben benieuwd
    Nou joh hou je taai liefs liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    Wat een tegenvaller weer. Dan maar het beste ervan maken in het ziekenhuis met hopelijk een lekker feest menu. Komt het uit als ik een keer langs kom. Je moet hetzelf maar aangeven. Zondag krijg je waarschijnlijk al genoeg bezoek en is een andere dag misschien beter. Sterkte maar weer en slaap lekker.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen