donderdag 11 november 2010

Deel 2 donderdag

Nou, het is niet eerlijk. Ik mocht kiezen en ik had gekozen om morgen naar huis te gaan.... Mag het niet!!!! HÓÉ flauw is dat?!? Oké, eerlijk gezegd lijkt het me ook niet slim om nu weg te gaan, maar toch... Bijna..... Bijna was ik mijn spullen aan het inpakken.... Maar bijna is niet helemaal... Om zeker te weten dat ik niet stiekem ontsnap hebben ze me maar gelijk weer vast gelegd aan een infuuspaal en zuurstof, haha!..
Net heb ik longfuncie gedaan, die was gehalveerd, oepssss beetje jammer hè... En ik moet nog op de foto en er zou bloed geprikt worden... Denk niet dat 1 van die 2 nog gaat gebeuren. Naja, we zien wel, misschen is het morgen wel beter; hoeft dat allemaal ook niet meer, jeeeejj!!


@ Marcel; jij hebt je vak mis gelopen, je had dokter moeten worden! En natuurlijk mag je thuis ook gewoon eens langs komen!

@ jorine; super leuk dat er een kaartje onderweg is! Nu kan ik hem er alsnog bij hangen op mijn muur! :-)

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse
    Wat jammer voor je , dat je niet naar huis kunt .
    Wens je een fijne avond en beterschap wie weet ga je dit weekend toch nog naar huis,
    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid,
    Idd blij dat ik EMC op t kaartje heb gezet :). He, balen joh!!!!! Hopelijk komt de stap om naar huis te gaan toch weer snel dichterbij en gaat je LF weer met dezelfde vaart omhoog. Soms kan dat..:-)
    Sterkte met verwerken van de teleurstelling, want het is o zo balen...!
    Liefs en hou je taai!
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, Ga zo naar bed net lange dag gehad en ik dacht, laat ik nog even kijken of je al wat meer weet.... Nou dat klopt maar niet wat we hoopten. Het is natuurlijk wel zo dat het een stukje beter gaat anders dachten ze niet aan naar huis gaan. Hopen dat je de volgende stap snel kan maken en naar huis kan. Kom liever thuis bij je op bezoek! Nou welterusten en tot morgen. We gaan een weekendje op stap met de familie van Lies naar Scheveningen dus dat zal best gezellig worden maar eerst morgen nog wat werken en je blog lezen. Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen